pennypacker_ Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Tja! Jag behöver drinkpinnar med brasilianska flaggan som symbol tills imorgon, bor i Stockholm. Nån som vet om nån krimskramsaffär som kan tänkas sälja dessa? Citera
Henkeman Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Nä tyvärr, men jag måste gratulera dig den konstigaste offtopictråden på länge Lycka till Citera
Nusseman Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Tja!Jag behöver drinkpinnar med brasilianska flaggan som symbol tills imorgon, bor i Stockholm. Nån som vet om nån krimskramsaffär som kan tänkas sälja dessa? Det finns en butik på sveavägen som bara säljer partytillbehör. Finns det borde de ha det. http://www.partystore.se/ Citera
pennypacker_ Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 Tja!Jag behöver drinkpinnar med brasilianska flaggan som symbol tills imorgon, bor i Stockholm. Nån som vet om nån krimskramsaffär som kan tänkas sälja dessa? Det finns en butik på sveavägen som bara säljer partytillbehör. Finns det borde de ha det. http://www.partystore.se/ YES! Ringde dem precis, dom hade! 25 spänn för 20st. Tack så mkt för länken. Citera
gdaily Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 och finns det inte där så finns det kanske på buttericks Citera
Nusseman Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 YES! Ringde dem precis, dom hade! 25 spänn för 20st. Tack så mkt för länken. Varsågod. Jag är en ocean av onödigt vetande Citera
pennypacker_ Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 En flagga till den som först kan gissa vilken drink det är till..... Citera
Jennez Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 En flagga till den som först kan gissa vilken drink det är till..... Cuba Libre? Citera
pennypacker_ Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 Caipirinha Japp! Du är bjuden till ett suprise party för min rumskompis i Bredäng. Citera
Narkissoz Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 En flagga till den som först kan gissa vilken drink det är till..... Tequila Rose, vaniljvodka och mjölk? Citera
ziddax Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Tja!Jag behöver drinkpinnar med brasilianska flaggan som symbol tills imorgon, bor i Stockholm. Nån som vet om nån krimskramsaffär som kan tänkas sälja dessa? Det finns en butik på sveavägen som bara säljer partytillbehör. Finns det borde de ha det. http://www.partystore.se/ partystore är finfint. Jag brukar gå in där när jag har tråkigt och bara vill rymma iväg ifrån jobbet. Det är som en annan värld Citera
pennypacker_ Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 Man måste digga wikipedia, fick t o m varunumret på Systemet när jag sökte på Cachaça (brasilansk rom): "En av de mest kända drinkar som innehåller Cachaça är Caipirinha, bestående av krossad lime, is och den brasilianska spriten. Det finns många olika sorters Cachaça, på Systembolaget finns tre och de har varunummer 527 och 70177 eller den enda som är lagrad och finns i två varianter 82121 samt 82188 " Citera
cab19 Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Japp! Du är bjuden till ett suprise party för min rumskompis i Bredäng. Tackar! Kan tyvärr ej komma men drick ett par åt mig också. Men om det dyker upp brasilianska sambatjejer måste jag nog avboka mina egna bestyr och ta mig till Bredäng tots allt. Citera
cassano Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 En flagga till den som först kan gissa vilken drink det är till..... Tequila Rose, vaniljvodka och mjölk? Fyfan vilken äcklig drink. (Ja, jag drack för många Tequila Rose en gång och nu kan jag inte lukta på skiten utan att bli illamående.) Citera
Myssion Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Jag hade gissat på flabbagrogg. Citera
Recommended Posts