Steppwolf Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 also, a sidenote for you gossip fiends while im at it, in the car ride back to vegas, brandi told me that she got her ex to put her in a satellite on the condition that she let him [censored] her in the ass, then she said, id rather let you do it, you want to?Vad är det för konstigt med det? Så jag gör jag alltid när jag letar stake. Stake? Citera
rilleg Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 also, a sidenote for you gossip fiends while im at it, in the car ride back to vegas, brandi told me that she got her ex to put her in a satellite on the condition that she let him [censored] her in the ass, then she said, id rather let you do it, you want to?Vad är det för konstigt med det? Så jag gör jag alltid när jag letar stake. hur mår du hjort? Citera
Macroman Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 also, a sidenote for you gossip fiends while im at it, in the car ride back to vegas, brandi told me that she got her ex to put her in a satellite on the condition that she let him [censored] her in the ass, then she said, id rather let you do it, you want to?Vad är det för konstigt med det? Så jag gör jag alltid när jag letar stake. Erbjuder "rektal njutning"...? Citera
rickie Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 LOL @ nyrika internetpokernördar som blir hustlade av första bästa förslagna golddigger de träffar. Man undrar om de träffat några tjejer utanför internet innan de fick pengar. Troligen inte... Playerhater?? Citera
Macroman Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 LOL @ nyrika internetpokernördar som blir hustlade av första bästa förslagna golddigger de träffar. Man undrar om de träffat några tjejer utanför internet innan de fick pengar. Troligen inte... Playerhater?? Nej, jag hatar bara spelet... Tycker bara det är ett intressant men iofs väntat fenomen. Citera
K_MaN Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 also, a sidenote for you gossip fiends while im at it, in the car ride back to vegas, brandi told me that she got her ex to put her in a satellite on the condition that she let him [censored] her in the ass, then she said, id rather let you do it, you want to?Vad är det för konstigt med det? Så jag gör jag alltid när jag letar stake. hur mår du hjort? Han har nog ont efter senaste veckans turneringar Citera
MrZingo Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Om vi lämnar Hjorts förehavanden och vad man kan göra för att få lite stake (that lucky git!). Vad har hänt egentligen sen sist. Vad jag vet så är huvudtråden bortrensad från 2+2, Sklansky hjälper henne med pokern (Sklansky som också sköter 2+2 hmmm) Jag vill höra mer skvaller, kom det någonsin fram, hur det egentligen var med Cpt Tom, leker Sklansky och Brandi, är inte Sklansky gift och gillar minderåriga etc... Damn det behövs ett forum som bara handlar om skvaller som jag kan vältra mig i. Pokervärlden är verkligen mångfacetterad med många intressanta inslag Citera
Kontextus Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Rollen som Captain Tom vore gjuten för honom. Dock är han lite för ung men det får vi kanske bortse ifrån. Citera
Kontextus Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Vad är det för konstigt med det? Så jag gör jag alltid när jag letar stake. Den svenska eller engelska varianten? Citera
jason Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Ursh vad tragiskt Från http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=182504 All, Let this be the end of speculation. I have spoken with the police and Brandi's family. Brandi is dead. On Sunday, she took her own life. Brandon, her family, myself, and the people who loved her all sincerely request that both her and us be given the time and respect this situation requires. Despite all her faults, despite everything, I know she tried, and I don't think she was a bad person. I will miss her. EDIT: Här är en artikel i Cardplayer http://www.cardplayer.com/poker-news/article/11758/cult-poker-personality-brandi-hawbaker-found-dead Citera
Genoboy Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Tack vare Brandi fick folk iaf veta vilken stor sjuk gris David Sklansky är. Citera
hager Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Tack vare Brandi fick folk iaf veta vilken stor sjuk gris David Sklansky är. Vad har jag missat? Citera
Genoboy Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Detta bl.a : http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=141276&page=1 Sen ska han tydligen ha hotat Brandi nyligen Citera
DrRoland Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Får absolut inget grepp i den där historien. Citera
Matfrid Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 Detta bl.a : http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=141276&page=1 Sen ska han tydligen ha hotat Brandi nyligen Otroligt. Nu måste jag läsa hela tråden också! Är Sklansky galen eller är det hela en enda stor LEVEL... Citera
Jennez Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 Sklansky verkar ju ha lite lätt psykopatiska drag. Dock inte så grova, det är väl därför han bara klarar av att manipulera inavlade och minderåriga människor. "Tragik" är det enda ord jag kan komma på för att beskriva hans leverne. Citera
Macroman Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Postad 20 April , 2008 Detta bl.a : http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=141276&page=1 Sen ska han tydligen ha hotat Brandi nyligen Supersick Citera
Recommended Posts