TANDEMCYKELN Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Vänner, Jag slog precis över till ZTV och ser ett nytt pokerprogram, Celebrity Poker Showdown. Jag känner inte igen en enda kändis vid bordet, men spelarna skrattar en hel del. Min pokergud, Vince Van Patten, kommenterar inte, vilket direkt sänker betyget. Vad tycker ni om denna serie? BTW: Jäklar vad de svenska TV-kanalerna har börjat sända poker! Citera
Bjorn_ Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Ja Jerome Bettis (mycket bra NFL running back) har tydligen fått alldeles för många hjälmtacklingar. La just ner AT med A Q T x y (no flush) bräda på rivern med en pott på typ 15000 med 1300 att syna... Inte direkt bra poker /Bjorn Citera
TANDEMCYKELN Postad 8 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2005 Ja Jerome Bettis (mycket bra NFL running back) har tydligen fått alldeles för många hjälmtacklingar. La just ner AT med A Q T x y (no flush) bräda på rivern med en pott på typ 15000 med 1300 att syna... Inte direkt bra poker Det verkar inte vara frågan om att spela bra poker. Man ska ha roligt. Rosario, afroamerikanskan med hatten, är dock jäkligt snygg. Sådant gillar jag! Citera
lfx Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Det här programmet är bra mycket bättre än Celebpoker iaf, och av de tre säsongerna jag sett finns det minst 2-3 stycken som kan lira bra poker. Sen tycker jag David Croos var rolig också Citera
Clarre Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Det här programmet är bra mycket bättre än Celebpoker iaf... Inte helt oväntat Citera
Elvis Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Svarta soulsångerskan till vite countrysångaren: "Kom ihåg att när jag åker på turné med dig, så tänker jag inte spela i någon silo!" Citera
erbus Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 jag har sett ett par olika celebpoker nu, och det har varit rent fruktansvärt dåligt.. men avsnittet ni snackar om nu var ju GULD har aldrig hört så bra trashtalk innan sedan kanske inte spelet var det bästa, men tillräckligt bra för att man kan kolla på det. och lära sig trashtalkens sköna konst /A men, vad vet jag!! Citera
eskimo Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 själva pokerspelandet vid bordet var inte som sagt den bästa, men den där "wanda", haha hon var ju störtskön Citera
_JiWe_ Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 å nån soulsångerska var hon inte! hon är komiker. det som gör det här vettigare en Celebpoker är ju att dom har publik och varje gång har dom MINST en komiker vid bordet så det blir lite roligt att kolla på. kan bli mycket ploj å lite poker ibland men jag menar vill man se bra poker ska man ju se ESPN world series i så fall Citera
TANDEMCYKELN Postad 1 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2005 Vänner, Vilken servitris! Mums! Citera
Papa Kubo Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Uuuugh, är det bara jag som trodde att det var killen från That 70's Show som satt vid bordet? Citera
Peakfreak Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Uuuugh, är det bara jag som trodde att det var killen från That 70's Show som satt vid bordet? Du menar han som är med i "Malcolm in the middle" men är lik Hyde i "That 70's Show" Jag tittar alldeles för mycket på tv EDIT: Efter lite forskande så insåg jag varför de är så lika, de är bröder Chris och Danny Masterson EDIT: Grrr, Kubo du är för snabb för mig Citera
Papa Kubo Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Vet du varför de är lika? De är bröder. Jaja, han har ju lika snyggt skägg som brorsan, och det är huvudsaken. Citera
Peakfreak Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Efter ytterligare grävande så fick jag fram lite skvaller... Chris (killen från "Malcolm in the middle" och "Celeb Poker") är tillsammans med Laura Prepon (Donna från "That 70's show") Citera
Papa Kubo Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Chris (killen från "Malcolm in the middle" och "Celeb Poker") är tillsammans med Laura Prepon (Donna från "That 70's show") Nähä? Citera
Peakfreak Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Det är fan inavel inom de där eftermiddagskomedierna Det förvånar mig inte om Matthew Perry har haft ihop det med morsan från "Gilmore girls" eller den där rödhåriga bruden från "Inte helt perfekt", eller så gillar han kanske hobbitar Citera
APC Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Lauren, hon från gilmore girls är såååå snygg Citera
Recommended Posts