Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vänner,

Jag slog precis över till ZTV och ser ett nytt pokerprogram, Celebrity Poker Showdown. Jag känner inte igen en enda kändis vid bordet, men spelarna skrattar en hel del. Min pokergud, Vince Van Patten, kommenterar inte, vilket direkt sänker betyget.

Vad tycker ni om denna serie?

BTW: Jäklar vad de svenska TV-kanalerna har börjat sända poker! :D

Postad

Ja Jerome Bettis (mycket bra NFL running back) har tydligen fått alldeles för många hjälmtacklingar.

La just ner AT med A Q T x y (no flush) bräda på rivern med en pott på typ 15000 med 1300 att syna...

Inte direkt bra poker

/Bjorn

Postad
Ja Jerome Bettis (mycket bra NFL running back) har tydligen fått alldeles för många hjälmtacklingar.

La just ner AT med A Q T x y (no flush) bräda på rivern med en pott på typ 15000 med 1300 att syna...

Inte direkt bra poker

Det verkar inte vara frågan om att spela bra poker. Man ska ha roligt.

Rosario, afroamerikanskan med hatten, är dock jäkligt snygg. Sådant gillar jag! :)

Postad

Det här programmet är bra mycket bättre än Celebpoker iaf, och av de tre säsongerna jag sett finns det minst 2-3 stycken som kan lira bra poker. Sen tycker jag David Croos var rolig också

Postad

jag har sett ett par olika celebpoker nu, och det har varit rent fruktansvärt dåligt..

men avsnittet ni snackar om nu var ju GULD

har aldrig hört så bra trashtalk innan :shock::lol:

sedan kanske inte spelet var det bästa, men tillräckligt bra för att man kan kolla på det. och lära sig trashtalkens sköna konst :twisted:

/A

men, vad vet jag!!

Postad

å nån soulsångerska var hon inte! hon är komiker.

det som gör det här vettigare en Celebpoker är ju att dom har publik och varje gång har dom MINST en komiker vid bordet så det blir lite roligt att kolla på.

kan bli mycket ploj å lite poker ibland men jag menar vill man se bra poker ska man ju se ESPN world series i så fall

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad
Uuuugh, är det bara jag som trodde att det var killen från That 70's Show som satt vid bordet?

Du menar han som är med i "Malcolm in the middle" men är lik Hyde i "That 70's Show"

Jag tittar alldeles för mycket på tv :shock:

EDIT: Efter lite forskande så insåg jag varför de är så lika, de är bröder :D Chris och Danny Masterson

EDIT: Grrr, Kubo du är för snabb för mig ;)

Postad

Det är fan inavel inom de där eftermiddagskomedierna ;)

Det förvånar mig inte om Matthew Perry har haft ihop det med morsan från "Gilmore girls" eller den där rödhåriga bruden från "Inte helt perfekt", eller så gillar han kanske hobbitar ;)