Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej! :D

Jo, kommentera mig gärna om jag e helt ute o cyklar.:roll:

Det är så att jag har märkt att det är fruktansvärt jobbigt att bläddra i olika trådar, saken är den att det är så jobbigt att ta sig till mitten av tråden d.v.s i en tråd med 60 sidor så kanske man vill ta sig till 30:de sidan. Hur ska man gå till väga? Just nu så sitter jag och trycker nästa ,nästa,nästa... eftersom detta forum bara visar de 4 första o de 4 sista. Snälla , är det något jag har missat eller ska det vara så jobbigt att följa en dagbok på 300sidor :shock:

Hoppas det inte är ett simpelt svar, för då kommer jag att känna mig relativt korkad. :roll:

----------------------------

A :diamond: A :heart: vs A :spade: A :club: = A :diamond: A :heart: always wins ;)

Postad
Ni kan ju ändra siffrorna sist i URL:en till en högre siffra så kommer ni framåt i tråden.

Menar du när man väl e inne i tråden så ändrar man i adressfältet? ;)

Om det funkar så ÄLSKAR JAG DIG! :oops:

Postad
Ni kan ju ändra siffrorna sist i URL:en till en högre siffra så kommer ni framåt i tråden.

Menar du när man väl e inne i tråden så ändrar man i adressfältet? ;)

Om det funkar så ÄLSKAR JAG DIG! :oops:

Ja precis. Förutsättningen för att det ska funka är ju att tråden har multipla sidor. Men visst funkar det.

:heart: u 2 ;)

Postad

Jo märkte en sak, man kan ju ej skriva sido numret i URL:n, utan man måste skriva Inläggs numret. Skriver man tex 15 så kommer dn att visa inlägg nr 15, ;) då får jag la hålla koll på vilket inläggs numer jag var på senast.. fortfarande BÖKIT! :shock:

Man tycker ju att det borde vara ett simplare sätt som att man tex kunde använda " ..." som länkar till mellan sidorna.

men som sagt jag uppskattar URL trixet.

Postad
Tror det faktiskt finns en funktion där man skriver in vilken sida man vill till i vBulletin, som kommer att användas här i en snar (eller? ;) ) framtid.

Stämmer! :D

Och framtiden kommer (förhoppningsvis) imorgon på eftermiddagen! :D

- QoS

Postad
Tror det faktiskt finns en funktion där man skriver in vilken sida man vill till i vBulletin, som kommer att användas här i en snar (eller? ;) ) framtid.

Stämmer! :D

Och framtiden kommer (förhoppningsvis) imorgon på eftermiddagen! :D

- QoS

Vi har hört det där förut och tar påståendet med en nypa salt ;)