cjhrules Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Sida: http://www.cdpoker.com Bonus: Sign-up, 150% upp till $500 + $15 Bonuskod: extra15 Man får upp till $500 i bonus och pengarna släpps i omgångar av $10. Man får $10 för varje 1000 cdpoints. Dessutom får man 15 dollar direkt på kontot vid första insättningen utan krav på cdpoints och man kan ta ut dessa när man vill. Citera
majon96 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Vad är kriterierna för en CD-point? Citera
cjhrules Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 Så här står det på deras hemisda: Rake: $0.25 / $0.50 ger 1 points Rake: $0.51 / $1.00 ger 2 points Rake: $1.01 / $1.50 ger 4 points Rake: $1.51 / $2.00 ger 6 points Rake:$2.01 to max $3 ger 8 points Tournament Fee: $1 ger 20 points Så man bör nog spela på hög nivå eller många turneringar för att klara hela bonusen... Citera
sorkenkk Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Sjyst med en 100x bonus. Lättgrindat! Citera
MacDaddy Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 wow den här va inte ens dålig, den var i en helt egen klass av sopighet. Citera
cjhrules Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 wow den här va inte ens dålig, den var i en helt egen klass av sopighet. lol Trots det är det nog den bästa bonus cdpoker erbjuder om man nu vill spela där. Citera
CDPokerTim Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Seg bonus absolut, dock är den stor och sammtidigt klättrar ni i vip listan. Vilket betyder, når ni Legend club som är högsta leveln på CDPokers vip rankning kan det räknas som 30% rakeback. Det är fast nätverket ej tillåter rakeback. Mvh CDPoker Citera
sorkenkk Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Seg bonus absolut, dock är den stor och sammtidigt klättrar ni i vip listan. Vilket betyder, når ni Legend club som är högsta leveln på CDPokers vip rankning kan det räknas som 30% rakeback. Det är fast nätverket ej tillåter rakeback. Mvh CDPoker Stor o stor, nu ska vi inte överdriva. 500$ för den mängd man får lov att spela är inte alls mycket. Rakeback kan man dessutom få på andra iPoker-skin, även bättre bonusar. Sorry, men måste vara ärlig. Bonusen stninker! =( Tacka vet jag dealen jag signade upp med på CDPoker för något halvår sen. 300% upp till 600$ + 40% RB. Tror hela bonusen blev som att köra mot 100% RB. Fina grejer det. Jag hoppas verkligen det kommer sjystare deals på iPoker i framtiden, framförallt när Tain och Tribeca joinar så småningom. Jag gillar klienten och att det är så fiskigt. Men tyvärr väger det inte upp mot alla sunkiga deals man får. Citera
CDPokerTim Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Mycket sant. En av de anledningarna är att det finns $20 gratis att hämta genom just poker.se med CDPoker. Om kraven sänktes till 600 CDPoäng då? Och nu säger jag inte att detta kommer ske. Men vad om, skulle det bli värt? mvh CDPoker Citera
MacDaddy Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Jag tycker nog en bonus ska va högst 20x, annars finns det ju RB avtal med olika siter man kan fixa istället o strunta i vanliga bonusar. Ngn som rakar 2$ i varje pott o därmed får 8p har ju dessutom ingen nytta av dessa 500$, det är ju vad de spelar om i varje pott typ. Det är small stakes spelarna o de rakar mellan 0,25-0,75$ som mest o för dem är det en iaf 70x bonus. Prima bonusarna är mer anpasade för low limit då man får 1 raked hand för 0,25$ o man måste sen spela 10-20x bonusen. Är man medel/high limit spelare så skaffar man sig istället ett RB avtal. Ni tjänar på det i längden då några spelare som ni lockat med bra erbjudande blir high stakes spelare på er klient o då tjänar ni mkt bra på honom länge. Citera
Recommended Posts