joch Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Tjena! Jag har lirat omkring 180 turneringar (av någon anledning på eurobet) och har varit noga med att antecka var min bankrulle började och var den står nu. Enligt mina anteckningar har jag vunnit lite mer än vad sharkscope visar. För övrigt vann jag mina två första sng:s och kom tvåa i den tredje. Sharkscope visar däremot en förlust på de första turrarna i sitt diagram... Visar Sharkscope helt rätt verkligen? Tror inte jag gjort fel i mina anteckningar nämligen... För övrigt spelade jag mina två första turneringar under en dag, efter det gick det ett dygn innan jag spelade nästa vilket innebär att sharkscope borde hunnit uppdatera sin statistik och därmed inte "blandat ihop" tiden och resultatet för mina olika turneringar. Har ni av någon anledning lust att kolla så nickar jag för övrigt mag880 på eurobet... Tack på förhud eller vad det heter... Citera
MacDaddy Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Nej sharkscope missar ibland sngs man lirat. Citera
eurythmech Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Tror dom får med över 99% av dom som lirats dock? Citera
allt Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Jag skulle gissa på att det bero på att du spelat ett antal SNG's där innan du började föra anteckningar. Kanske för flera månader sen. Citera
joch Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Vad jag minns har jag faktiskt inte spelat sng:s nånsin innan, bara lirat CC. Några enstaka MTT:S har det blivit, men inga sng:s. Kan ju vara så att det helt enkelt inte registrerats då... Citera
jw1700 Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Någon som kan svara på vad som strular med Sharkscope - Partypoker. Enligt SS skall dom täcka PP men senaste veckan har jag spelat över 100 s&g på Party, enligt SS har jag spelat 3. I förrgår hade jag enligt SS spelat 1 på PP. Sedan dess har jag spelat cirka 45 stycken och nu står det att jag spelat 3... Någon som känner igen problemet? Ganska värdelöst när täckningen är på den nivån. Kan också tillägga att jag har bekanta som kör frekvent på Stars och där verkar uppdateringen fungera utmärkt. Citera
SoderKrippa Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Någon som kan svara på vad som strular med Sharkscope - Partypoker. Enligt SS skall dom täcka PP men senaste veckan har jag spelat över 100 s&g på Party, enligt SS har jag spelat 3. I förrgår hade jag enligt SS spelat 1 på PP. Sedan dess har jag spelat cirka 45 stycken och nu står det att jag spelat 3... Någon som känner igen problemet? Ganska värdelöst när täckningen är på den nivån. Kan också tillägga att jag har bekanta som kör frekvent på Stars och där verkar uppdateringen fungera utmärkt. Stod det inte i nån annan tråd att SS bara reggar partys MTTs? Inte säker dock... /SK Citera
magico Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Sharkscope stödjer bara MTT's, flerbords SnG's och "steps" på partypoker. Citera
Cyntax Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Sharkscope stödjer bara MTT's, flerbords SnG's och "steps" på partypoker.Ja, orsaken borde vara att deras "robot" inte gillar att tracka bord, den vill titta i lobbys. Citera
jw1700 Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Tackar så mycket för svaren. Lustigt ändå att antalet har ökat från 1 till 3, men några lyckas dom kanske snappa upp. Citera
Recommended Posts