gdaily Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Jag laddade ner sportingbet i går, men fick då ner Paradiseklienten (vis svenska sidan). Tidigare har jag kunnat ladda ner Bossklienten. Jag är förvirrad. Upplys mig, snälla. Citera
Nicropoker Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Sportingbet äger paradise och det går nu även att lira där. Citera
gdaily Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Ja men jag vill spela på Boss, inte Paradise. Citera
Nicropoker Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Va lite otydlig, glid in på din användare på sportingbet, sen väljer du poker nere till vänster finns det en länk, "gamla pokern". Citera
gdaily Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Ah, mysteriet löst Citera
Nicropoker Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 MMm paradise bara kom helt plötsligt, så sjukt ful klient värre än någonsin. En smutt bonus bjuder de på dock. Citera
ParadiseOscar Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Jag laddade ner sportingbet i går, men fick då ner Paradiseklienten (vis svenska sidan). Tidigare har jag kunnat ladda ner Bossklienten. Jag är förvirrad. Upplys mig, snälla. Jag bekräftar vad Nicropoker skrivit och meddelar samtidigt att vi kommer att köra Boss samt Paradise parallellt tillsvidare. Mvh SportingbetOscar Citera
ludomir Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Jag laddade ner sportingbet i går, men fick då ner Paradiseklienten (vis svenska sidan). Tidigare har jag kunnat ladda ner Bossklienten. Jag är förvirrad. Upplys mig, snälla. Jag bekräftar vad Nicropoker skrivit och meddelar samtidigt att vi kommer att köra Boss samt Paradise parallellt tillsvidare. Mvh SportingbetOscar Men ni har planer på att sluta med boss? Vore mycket tråkigt isf, tror många andra tycker det också.. Citera
DrRoland Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Men ni har planer på att sluta med boss? Vore mycket tråkigt isf, tror många andra tycker det också.. Kan ju bara hålla med. Paradise är en rätt kass sajt med få bord och mest snålspelare. Citera
SouthEast Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Paradise är den site jag plussat överlägset mest på. Sportingbet är den site jag plussat överlägset näst mest på. No more comments.. Citera
ponttuss Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Instämmer med SouthEast, det kryllar med usla spelare på båda ställena, paradise är ju rena fiskdammen, dock så har ju spelarantalet sjunkit drastiskt, vilket inte gör mig något eftersom det endast verkar vara kassa spelare kvar. Citera
Odrike Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Paradise poker välkomstbonus på 50 dollar som ni har på er sida den funkar förstås inte för oss som redan har ett konto på Paradise? Citera
kaffebarn Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Men alltså den här $200+kortlek bonusen kan man cleara på paradise också antar jag? eftersom det var ju dit man kom om man följde instruktionerna till punkt och pricka. Skulle vart ovärt om ja grindat dom här timmarna på tiltframkallande paradise i onödan Citera
stenarn Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Men alltså den här $200+kortlek bonusen kan man cleara på paradise också antar jag? eftersom det var ju dit man kom om man följde instruktionerna till punkt och pricka. Skulle vart ovärt om ja grindat dom här timmarna på tiltframkallande paradise i onödan Jag signade paradise via forumet, var $100 + T-shirt. Citera
ParadiseEric Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Men alltså den här $200+kortlek bonusen kan man cleara på paradise också antar jag? eftersom det var ju dit man kom om man följde instruktionerna till punkt och pricka. Skulle vart ovärt om ja grindat dom här timmarna på tiltframkallande paradise i onödan $200 bonusen för Sportingbet clearas på Sportingbets Poker. Paradisebonusen clearas på Paradise Poker. När du kommer till Sportingbet kan du välja att spela på Paradise eller Sportingbet, men det erbjudandet står för Sportingbet här på forumet gäller enbart spel på Sportingbet. Paradise har en egen banner och sida här på forumet. På Sportingetbets svenska hemsida - klicka på Poker - sedan i menyn till vänster - "Sportingbet Poker" för att hitta rätt. Mvh SportingbetEric Citera
dekutree Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Otroligt rörigt! Får bara upp Paradise Poker var jag än klickar på Sportingbet.com.. Citera
Odrike Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Otroligt rörigt! Får bara upp Paradise Poker var jag än klickar på Sportingbet.com.. När du har har tryckt på fliken poker. Så ser du längst ner på vänstra spalten "gamla pokern?". Tryck på länken under den sedan på "download now" som finns i stora bannern. Har nyligen ominstallerat min dator så jag har också letat runt. Om du inte pallar leta så hittar du den stora bannern här mitt på sidan. http://se.sportingbet.com/content/poker/index.asp Citera
dekutree Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 När du har har tryckt på fliken poker. Så ser du längst ner på vänstra spalten "gamla pokern?". Tryck på länken under den sedan på "download now" som finns i stora bannern. Har nyligen ominstallerat min dator så jag har också letat runt. Om du inte pallar leta så hittar du den stora bannern här mitt på sidan. http://se.sportingbet.com/content/poker/index.asp Jaa nu hittade jag .. tack =) Citera
Recommended Posts