MannenMedH Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 nåja, en tredubbel stack är värd drygt 2.5 startstackar. Att säga att chipEV=$EV är en ganska slarvig approximation. Om det hade varit så hade det ju varit korrekt att spela som i ett cashgame på tidiga nivåer, och det är väl alla medvetna om att det inte är? däremot är det såklart fortfarande korrekt att ta 48% på att dubbla. du menar trippla? svar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Hahaha, gjorde just för första gången i mitt liv en dropout första handen i en SnG. Tror inte jag gjort det hittils. Och det VAR en trevägs all-in preflop ochså, helt sjukt! Just samma dag som denna diskussion kom! Jag KK mot AK och 77. A på floppen, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 En gissning är väl AA-QQ och typ AK-AQ, eller nåt sånt. bb hade AKs och utg TT så jag hade rätt i mina reads men sprang tyvärr in i värstafallet. men så kom vi ju fram till att jag borde foldat fast jag hade rätt i vilka händer jag satte dem på Har inte orkat läsa hela tråden, men va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tornis Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 En gissning är väl AA-QQ och typ AK-AQ, eller nåt sånt. bb hade AKs och utg TT så jag hade rätt i mina reads men sprang tyvärr in i värstafallet. men så kom vi ju fram till att jag borde foldat fast jag hade rätt i vilka händer jag satte dem på Har inte orkat läsa hela tråden, men va? Båda hans motståndare hade något i den här HDn som han så noggrannt klurat på: AK-A7+22-99(ev TT-JJ med) Nice read där mgps ta med AA-QQ också så kan du omöjligt missa deras händer med HDn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Nice read där mgps ta med AA-QQ också så kan du omöjligt missa deras händer med HDn De togs med på sidan 4, med "en liten sannolikhet"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Är den här tråden på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Är det någon som kan ta mgps på allvar i framtida diskussioner? Jag kommer då inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Båda hans motståndare hade något i den här HDn som han så noggrannt klurat på: AK-A7+22-99(ev TT-JJ med) Jo det krävs ju ett geni för att sätt dem på en HD där deras kort passar in, efter att man har spelat handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 En gissning är väl AA-QQ och typ AK-AQ, eller nåt sånt. bb hade AKs och utg TT så jag hade rätt i mina reads men sprang tyvärr in i värstafallet. men så kom vi ju fram till att jag borde foldat fast jag hade rätt i vilka händer jag satte dem på Har inte orkat läsa hela tråden, men va? Båda hans motståndare hade något i den här HDn som han så noggrannt klurat på: AK-A7+22-99(ev TT-JJ med) Nice read där mgps ta med AA-QQ också så kan du omöjligt missa deras händer med HDn Jo, men jag vände mig mest emot "så jag hade rätt i mina reads", bara för att händerna passade in i två ranges som han antagligen konstruerat i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts