cazze Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 22.8K i första pausen ... får hoppas på 45 innan nästa paus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linus_SWE Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 23k i paus. AA, fick action mot shortstacken som hittat QQ. KK, JJ, AA. Tur att man fick action på något =D. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 13,8k Haft riktigt bra kort också Härligt att se matteprof. Visst är du pitebo? Tror jag lirade annandagpokern med dig ifjol iaf. Annars är du väldigt lik honom... Jag var iaf killen som åkte på bubblan. Ni var snälla nog att ge mig tillbaka inträdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 21k.. Gdaily är knappen när är BB men han håller sig lugn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 flygande start. dubblade upp rätt tidigt efter att ha fått in hela stacken med KK vs JT på brädan KQ3Q9. Var uppe på 25k men ner till 19k precis innan paus... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 lol gick fort en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ute En limp en reaise upp till 700 jag ställer bakom med 4k har KK. alla foldar. Han steker steker synar en med A10o(har 11k) allt blankar....A på river. Bra tattar syn?! säkert nån freeroll mupp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 14k i paus. Bara att fortsätta lira stabilt dom resterande timmarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 16.4k nu dodarn på mitt bord har inte imponerat riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 KK 3ggr varje gång A på floppen, fan va trött ja blir. 5800 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 gdaily blev uppläxad av en norrman innan pausen i en 5k pott, norrmannen synar en stor cr av ola på turn med bara låga kort och sätter sedan sitt ess på rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Norrmän >< Btw, är inte SM bara för svenskar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lill_foppa Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Svenska medborgare är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hur ska jag inte få värdelösa kort . Chips: 7875 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Fyyy faaann vad kasst, skyller på inge sömn!! Ute med AK v KK...Jag raisar 4*BB, får onslag till 2700 av en storstack..tror givetvis han bluffar så jag ställer. Han steker länge för att sedan syna med KK. ÄCKLIGT!! flop QKx...turn Q....Godnatt!!!! Spelade bra första 15 minuterna, sedan spelade jag äckligt dåligt, alldeles för löst och vet inte vad jag gjorde!! Ville för mycket...=(( Satt på ditt bord tror..vilken lottare han va Vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Misslimp 24o. Kåk river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Härligt att se matteprof. Visst är du pitebo? Tror jag lirade annandagpokern med dig ifjol iaf. Annars är du väldigt lik honom... Jag var iaf killen som åkte på bubblan. Ni var snälla nog att ge mig tillbaka inträdet. Japp Pitebo, har reggat mig till annandagspokern igen men tror jag ska skippa den... Den turren kom jag typ 5:a i. Ställde 10bb med AK och AJ hittar syn och drar ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hur ska jag inte få värdelösa kort . Chips: 7875 Det kallas fusk och brukar vara otillåtet i större turneringar. Har aldrig fattat varför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 19,9k nu. Har spelat stabilt och hyfsade kort. Får se hur länge det håller i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Härligt att se matteprof. Visst är du pitebo? Tror jag lirade annandagpokern med dig ifjol iaf. Annars är du väldigt lik honom... Jag var iaf killen som åkte på bubblan. Ni var snälla nog att ge mig tillbaka inträdet. Japp Pitebo, har reggat mig till annandagspokern igen men tror jag ska skippa den... Den turren kom jag typ 5:a i. Ställde 10bb med AK och AJ hittar syn och drar ut. Ok surt. Men klart du ska vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Låg riktigt risigt till efter att ha misslyckats med en bluff. Dubbla nu med QQ mot AA Stackaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Verkar ha fått soft bord Sitter på 257. Nån mer som sitter där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2006 sick. Tappade 10k med 44 på flop 4QQ all-in mot AA, turn A... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicognito Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Såja tillbaka > Beware123 posted small blind (100) > give_away posted big blind (200) > Game # 1,086,843,944 starting. > Dealing Hole Cards(Ac As ) > svedor folded > paer84 folded > Nym folded > Nicognito folded > johnhoffa folded > addo78 folded > gorge called for 200 > Poker-Hajen raised for 800 > Beware123 folded > give_away folded > gorge called for 600 > Dealing the Flop(Qc 3d Kh ) > gorge checked > Poker-Hajen bet for 1,900 > gorge raised for 3,800 > Poker-Hajen went all-in for 3,246.80 > gorge called for 1,346.80 > Dealing the turn(7s ) > Dealing the river(3s ) > Poker-Hajen wins 12,193.60 with Two Pair, Aces over Threes aha - missade alltihop, funderade precis på hur du hade dubblat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
packapaj Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hur ska jag inte få värdelösa kort . Chips: 7875 Det kallas fusk och brukar vara otillåtet i större turneringar. Har aldrig fattat varför men de e tillåtet i mindre tureringar ? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts