Skanke Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Skulle instalera ett lir på en dator idag. När jag försökte kom det bara upp autorun.exe är inte ett blabla win32 program. Gick fint på min andra dator..... Vad fattas? Kan säga att jag försökte instalera via nätverk men det har funkat förr. Ha en trevlig stund.... Citera
tetris Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Har du win xp på ena datorn och möjligtvis ett äldre på den andra? Citera
Skanke Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Postad 13 December , 2006 Har du win xp på ena datorn och möjligtvis ett äldre på den andra? Nope.... Citera
Loveless Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Har för mig jag sett detta någon gång när jag inte har haft rättighet som användare att installera program. Citera
Skanke Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Postad 13 December , 2006 Har för mig jag sett detta någon gång när jag inte har haft rättighet som användare att installera program. Hmm det är ju jag som bestämmer allt, förebannade mig om jag inte gett mig rättigheter..... Citera
Ost Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Du behöver nog inte köra autorun för att installera spelet. Bläddra bland filerna på skivan och se om det finns en "setup.exe", kör den i så fall. Citera
Skanke Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Postad 13 December , 2006 Du behöver nog inte köra autorun för att installera spelet. Bläddra bland filerna på skivan och se om det finns en "setup.exe", kör den i så fall. Alla exe filer är okörbara:) Citera
Skanke Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Postad 13 December , 2006 Jaja, jag kan ju alltid flytta själv spelet mellan datorerna men ville få igång mitt lilla mininätverk så att det fungerar smärtfritt... Citera
Recommended Posts