Jensation Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Dealern börjar spamma "Loading String" följt av en massa siffor i chatten. Vad är det då som händer? =) Citera
PartyPoker Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Maskningsaktioner anstiftade av VDF (Virtual Dealers Federation) och som åsyftar att skapa uppmärksamhet kring vad man anser vara oskäliga förhållanden för dealers anställda vid ett här icke namngivet pokerrum har spridit sig även till oss där vi har sett sympatiaktioner under ett par dagars tid. Jag beklagar om ni blir störda i chatten. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
jezaja Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Haha, fint sätt och säga att programmerarna gjort en bug Citera
The Grand Bark Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Maskningsaktioner anstiftade av VDF (Virtual Dealers Federation) och som åsyftar att skapa uppmärksamhet kring vad man anser vara oskäliga förhållanden för dealers anställda vid ett här icke namngivet pokerrum har spridit sig även till oss där vi har sett sympatiaktioner under ett par dagars tid. Jag beklagar om ni blir störda i chatten. Med bästa hälsningar, PartyPoker Jag förstår dom, det är på tiden att man uppmärksammar deras taskiga arbetsförhållanden. Citera
Recommended Posts