PinkFloyd Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Jadu, inte mycket som tiltar mig likt denna disconnect... endast detta bord som disconnectade (fladdrade till lite i ca 2 sekunder och min hand foldades mysteriskt ut). Texas Hold'em $4-$4 NL (Real Money), #1,356,685,852 Table Konstanza, 11 Dec 2006 11:00 AM ET Seat 1: Larski- ($409.60 in chips) Seat 5: D.Glimne [ , ] ($531.60 in chips) Seat 6: nemec21 ($417.20 in chips) Seat 8: rednex222 ($327 in chips) Seat 10: enzo5900 ($384 in chips) ANTES/BLINDS enzo5900 posts blind ($2), Larski- posts blind ($4). PRE-FLOP D.Glimne bets $15, nemec21 folds, rednex222 folds, enzo5900 calls $13, Larski- bets $50, D.Glimne calls $39, enzo5900 folds. FLOP [ board cards , , ] Larski- bets $100, D.Glimne folds. SHOWDOWN Larski- wins $220. Det var alltså en riktig Glimne-fold, helt solklart att han har floppat quads där. Citera
Solidify Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Glöm inte att running deuces troligen ger honom nöten Citera
jacobmal Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 i en pott på >$10k. mamma lyckades stänga av modemet. hon fick en käftsmäll för det. Citera
Skanke Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Precis när Britney skulle få smaka tjockbatong i sin mörkaste gång, lade modemet ner och livestreemen låste sig..... Citera
pozz2 Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 i en pott på >$10k. mamma lyckades stänga av modemet. hon fick en käftsmäll för det. det enda som hade skonat henne är att hon e min mamma, nån annan hade jag fortfarande stampat på. Citera
Bodinarn Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Ett par händer in på HU händer något som inte får hända. Jag sitter på knappen med KK, höjer upp 3ggr bb, fi återhöjer rejält. Jag ska precis trycka all in när allt blir svart. Strömavbrott, TILT. När jag kommer tillbaka har han knaprat i sig nästan hela min stack. Detta var alltså HU i en 5k turre. Iof inte så jobbigt, fi hade säkert AA... Citera
PinkFloyd Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 lite HHs vore ju najs och haha slog du din morsa på käften? Citera
psykologen Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 lite HHs vore ju najs och haha slog du din morsa på käften? MMmmm, sen slängde han ned henne från balkongen på 4 våningen. Citera
Kometen Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 ..sen tände han eld på henne... Citera
Guts Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 i en pott på >$10k. mamma lyckades stänga av modemet. hon fick en käftsmäll för det. Där ligger jag i lä. Hade lyckats få in 1700$ i en pott på Party när jag träffat ett set med mina pocket ess när skiten hänger. Hade iof haft hängningar till o från hela den dagen men inte när så mycket deg var inne. Lyckades inte hitta spelet efter den incidenten så det kostade väl ytterligare lite stålar innan jag stängde ned för dagen. Citera
MannenMedH Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 vad gäller pengar har jag inte så mycket att komma med efter jacobmal, men jag har bla suttit med nötkåken på rivern, fienden ställer in, 0,1sek innan jag ska trycka syn så dör uppkopplingen... jag var mindre nöjd då... men som sagt, det var bara några hundra dollar iaf... hade jag torskat 10000$ hade jag gråtit mig till sömns i en vecka. Citera
overmuch Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Hade tagit mig headsup i en turnering på tribeca, ligger i soffan med laptopen på magen, sätter mig upp så att jag kan sitta bekvämt och koncentrera mig ... då dör uppkopplingen. Kom inte in mer den kvällen, ringde och skällde på comhem, som sa att min uppkoppling var ok. Dagen efter hittar jag en liten knapp på framsidan av datorn som tydligen stänger av nätverkskortet.... Citera
Marcel Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 i en pott på >$10k. mamma lyckades stänga av modemet. hon fick en käftsmäll för det. Man känner sig onekligen ganska liten som människa när man hör sånt här. Själv hade man kanske på sin höjd vågat skrika något profant och kanske även uttryckt en viss förståelse för att pappa har tagit sig en älskarinna. Att slå mamma på käften däremot... vilken mental kraft och mod som måste krävas. Btw: Vad hände sedan när pappa kom hem? Hon måste väl ha sagt: "Vänta du Jacobmal tills pappa kommer hem..."? Citera
fred93 Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Hade tagit mig headsup i en turnering på tribeca, ligger i soffan med laptopen på magen, sätter mig upp så att jag kan sitta bekvämt och koncentrera mig ... då dör uppkopplingen. Kom inte in mer den kvällen, ringde och skällde på comhem, som sa att min uppkoppling var ok. Dagen efter hittar jag en liten knapp på framsidan av datorn som tydligen stänger av nätverkskortet.... Den knappen har jag på min laptop också, tycker inte om den kan jag säga. man kommer ju alltid åt den när man har laptopen i knät vilket lett till en del jobbiga disconnections på pokerbordet. Citera
Recommended Posts