theo Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Ser också framemot nya avsnitt. Klart godkänt . Citera
Joey Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 När kommer nästa avsnitt? Ingen som vet? Citera
gdaily Postad 27 December , 2006 Författare Rapport Postad 27 December , 2006 Vi ska spela in nån gång i januari, diskuterar just nu (as we speek) hur ofta det blir... Citera
oknytt Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Tycker att det var över förväntan faktiskt och störde mig inte särskilt mycket på de tekniska tillkortakommanden som fanns. Det är ju liksom innehållet som är det viktigaste. Innehållet var till stor del intressant tycker jag. Höjdpunkter var intervjuven med team hink och bokrecensionen. Några saker som jag skulle tycka var intessant: Duktiga lirare som lite mer i detalj går in på HUR dom gör sina pengar på poker. Lite som de inlägg här på forumet där duktiga spelare berättar hur dom har gått upp i nivåer och vad man bör tänka på. Vilka andra sätt gör man pengar på? Hur gör man om man vill gå ihop i ett team etc. Det egentligen inte så intressant att någon klonkat en turnering när han i själva verket gör sina pengar på att grinda 12 bord $50 SnG typ. Detta kräver ju dock en del arbete av intervjuvoffren för att det skall bli bra. Recensioner av alla de slag är alltid intressant. Gärna också av tv shower som går på diverse olika kanaler. Finns ju en jäkla massa olika shower i USA. Reportage om olika pokersajter med objektiva omdömen kan också vara intressant. Handanalyser av olika duktiga spelare, som många föreslagit, håller jag med om. Lite som i PM där man analyserar exempelvis en hand från HSP och där olika spelare kommer fram till olika slutsatser. Finns en massa mer, men det får räcka just nu. Bra initiativ och jag instämmer med dom som säger att det finns en stor potential i detta. Citera
Rallykalle Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Sköna program. Jag ser gärna lite mer strategisnack och diskussioner kring spelteori. Ungefär som i program nr 3. Ett förslag är att eventuellt inbjudna gäster får göra handanalyser och argumentera för och emot olika spelsätt. Citera
blaenda Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Kul idé, en hel del bra. Ni ser säkra ut. Ett tips som jag tror att ingen har skrivit tidigare: Fila lite på intervjutekniken - använd öppna frågor i stället för påståendefrågor. Det har flera fördelar - det tvingar igång intervjuoffret att faktiskt BERÄTTA istf att säga "ja"....och så blir där ingen pinsam känsla om intervjuaren antog fel. Och som nån påpekat - dåligt att inte ha namnet på singaporianen i headsup-matchen. Dramaturgin raseras totalt eftersom man därmed förstår att han inte vann. Go! tant b Citera
ibmachine Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Helt ok för nybörjare. Ni är redan jämna med de etablerade kanalernas försök, med rutinen som kommer slår ni dom snart. Keep on keepin on! Citera
Goose_strike Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Nar kommer nasta avsnitt? kan knappt barja mig;-) Citera
gdaily Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 Nar kommer nasta avsnitt? kan knappt barja mig;-) Första fredagen i februari, vi spelar in fyra avsnitt 30/1 Citera
pop1 Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Båda bör nog tänka på att erfarna programledare använder ytterst lite "biljud" under samtal - här smög det sig in rätt så många öhhm, ahh osv. Mer tid i studion lär slipa på den lite ruffliga tekniken.. Visst kan det låta störande, men när man är ny på intervju och tv är det helt ok. Lyssna på Olle Garp på morronpasset, han har kört på radion så jävla länge och låter bara jobbig. Uhm, äää , phu osv. Så det är inte säkert att det försvinner. Peter Citera
loka2 Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Jag får väll också lämna mina kommentarer på programmet då. Det enda jag har att komma med är att timingen kunde varit lite bättre till exempel då ni körde intervjun, men det är självklart rutin. Så ni ska ha ett stort beröm för att ni tar er tid till att göra programmet Citera
Emilio Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Helt okej, bara sett första avsnittet, märks att det är första programmet, lite hackiga i talet, men det är förstårligt, klart godkänt! Citera
M-A-D Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 mindre inslag från liveturneringar och flera handanalyser där olika spelare analyserar dvs agg. eller passiv spelstil m.fl. För övrigt tycker jag programet är ett mycket bra initinativ. //Björn Citera
sandis84 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 jag vet inte om det har whinats på tidigare i tråden, men snälla erbjud något annat än mms-länkar. De brökar ofta med windows media player 11 och det går segt som en galen gnu att hoppa framåt eller bakåt i programmet om man har en seg lina. Citera
Pfoskariot Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Hmmn, jag lär vara den enda som tycker det men, kan ni inte texta det? Citera
sloman Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Är pilotavsnitten borttagna? Får som svar att windows mediaplayer cannot find the specified file när jag försöker kolla på de. Mvh Slö Citera
Supertequila Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Tänkte ta tillfället i akt o tacka er pojkar, o numera en flicka, för programmen. Jag är en stor fan. Citera
Recommended Posts