Gå till innehåll

Spela från samma dator, problem?


garviset

Recommended Posts

Jag har precis flyttat och måste vänta ganska länge på att få min nya lina inkopplad :x , så mitt pokerspelande tänkte jag sköta från en näraboende kompis dator.

 

Tror ni det kan bli problem om jag vill spela på en site/klient som kompisen redan har ett konto på? Vill inte att jag eller/och han ska råka ut för låsta konton och sån skit.

 

Sen är det ju det här med bonusar och bananer. Man får ju inte ha två "bonusnyttjare" per hushåll, som regel, vad jag förstår, men jag har ju angett min egen adress osv när jag skapade kontot så det borde väl inte bli problems? Delar ju som sagt bara IP-nummer.

 

Kan ju såklart skicka iväg ett mail till en specifik site som jag vill spela på och fråga men hur brukar det vara generellt på pokersiter? Eller ska jag skaffa nåt slags modem eller så medan jag väntar på linan? (Handlar om ca 2-3 veckors väntan).

 

Någon som haft problem med att dela IP eller som vet att det funkar? Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...