Bisox Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Han är bust på tärning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Han är bust på cykel och Staropramen.. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Jo, hobbycyklar man över 5 mil per dag då mår man riktigt, riktigt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 När jag ser din signatur Staahla, tänker jag på Skullfuck. Är jag sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 När jag ser din signatur Staahla, tänker jag på Skullfuck. Är jag sjuk? Helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Vad händer grabben? Längesen du skrev nåt här! Tja, inte mycket. Har bara varit jävligt mycket jobb och väldigt lite pokerspel på sistone (oväntat), så jag har inte riktigt orkat skriva när jag väl har spelat. Kollade iaf häromdan och jag har spelat cirka 13k händer sen 1 feb (när jag bytte site och databas), vilket inte är sådär jättelyckat direkt. Uppsidan är väl att jag är rullad för NL400 nu iaf, och då antagligen fick rätt dugliga siffror på NL200, även om jag hade önskat att jag hunnit spela mer (så att jag var på NL600 ist. för 400 nu t.ex ). Hursomhelst, hoppas på mer spel nu under våren. Han är bust på tärning.. Men lol. Varje gång jag kliver ner på Sviten med min fantastiska tärningsrulle räcker det ju med att jag bara VISAR mig för att ni tärningsfiskar ska försvinna på samma sätt som om rummet fyllts med tårgas. Jävligt lågt att gå in här och anklaga mig för att vara gul på just mitt main-spel. Jo, hobbycyklar man över 5 mil per dag då mår man riktigt, riktigt dåligt. Ja, till skillnad från nån som skriver smått religösa inlägg om "nåt konstigt ljust" han observerat en dag när han kom iväg senare än vanligt (d.v.s i gryningen, istället för 03.00) till macken för att köpa veckans förbrukning av Billys, som är en stämpel på ett liv i kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 lite otippat att citera en irländsk jullåt i signaturen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 här var det party! varför är dagboksförfattaren avstängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 här var det party! varför är dagboksförfattaren avstängd? På egen begäran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts