XaaL Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Tjena! Tänkte ge morsan en spa vistelse i julklapp. Men jag undrar; känner ni till något bra SPA? Tipsa mig lite! Det jag söker är ett spa där hon kan vara 1 dag (eller kanske övernatta 1 dag också) och sedan få allt relaxande, som massage osv! Citera
TotalFarsa Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Och din morsa bor, ja var? /TF Citera
perran_ Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 En klasspolare till mig ska till ett spa i Ungern (Budapest) efter vår sista tenta den 15:e. Minns inte rikigt vilket datum det var men mellan 15:e och nyår iaf. Resan tur och retur kostar 800 kr och han ska vara där 1 dag (övernatta en natt). Riktigt prisvärt enligt honom. Inget svenskt spa dock men men... Citera
XaaL Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Postad 9 December , 2006 Bor i sthlm, glömde nämna det! Och SPA:t ska ju vara i landet då , men tack ändå! Citera
Wiznakh Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Bor i sthlm, glömde nämna det!Och SPA:t ska ju vara i landet då , men tack ändå! Loka brunn ska vara sveriges bästa vad jag vet. Citera
Brumpa Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 annars ska väl Kurortshotellet(?) i Varberg vara bra.. Citera
TotalFarsa Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 annars ska väl Kurortshotellet(?) i Varberg vara bra..Håller med. Förlovade mig där. Finfint på alla sätt /TF Citera
XaaL Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Postad 9 December , 2006 Kollar upp loka brunn och kurortsblablabla Citera
poker_oscar Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Tror Hasseludden (möjligtvis fel namn, du får googla själv) ligger i Stockholmstrakten. Min mamma har varit där och var helnöjd. Ett plus är att hon får en kimono med sig hem som du kan glänsa i på nästa maskerad. Citera
Cyntax Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Det finns ett SPA på Drottninggatan i Stockholm. Om man går från Sergelstorg mot Gamla Stan så ligger det på vänster sida. Tror det ligger efter Mongolian? Citera
Recommended Posts