Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, jag behöver lite hjälp.

Vem av er är bäst på att boka en resa?

2 vuxna 2 barn (4,7) skall åka till Mallorca (alcudia bukten)

avresa 10 juni Hemresa 20 juni

Vem hittar billigast resa?

Vi bor i Värnamo

Postad
Hej, jag behöver lite hjälp.

Vem av er är bäst på att boka en resa?

2 vuxna 2 barn (4,7) skall åka till Mallorca (alcudia bukten)

avresa 10 juni Hemresa 20 juni

Vem hittar billigast resa?

Vi bor i Värnamo

Stor humor! :D

Postad
ville bara se om jag bokat billigast resa

6900 inkl flyg, hotel bellvue 10 nätter

för 2 vuxna och 2 barn

Oh määään! Tänk om du hade gått miste om några hundringar?! :shock:

Hoppas ni får en kul semester! Du packar väl ner stormköket, lite utspädd t-sprit och nudlar från överskottsbolaget? Jag menar, det vore ju en jäkla waste att behöva köpa ett äpple om en av ungarna blir grinig på planet.

Postad
Hur mycket billigare måste det vara för att du skall kunna tänka dig att avboka och boka om?

Du är inte kapabel att läsa mellan raderna va?

Låt mig få förklara min poäng

1. Skapa en diskussion om hur mycket billigare man kan resa utanför chartern, i detta fall ca: 20.000kr

2. Se om någon va bättre än mig på att hitta billigare resa, vilket borde vara svårt, då jag anser att jag e bäst på den biten. Men försök gärna överträffa mig om ni kan :lol:

Postad
Du är inte kapabel att läsa mellan raderna va?

Är du?

1. Skapa en diskussion om hur mycket billigare man kan resa utanför chartern, i detta fall ca: 20.000kr

Jaså? Jag fick det inte till 20 k.

2. Se om någon va bättre än mig på att hitta billigare resa, vilket borde vara svårt, då jag anser att jag e bäst på den biten. Men försök gärna överträffa mig om ni kan :lol:

Oj! Ja, du var minsann bäst! Weee! Köp ett äpple till ungarna nu för de får väl inga julklappar... Eller?

Postad

Ok, nu har vi alltså fastställt att du lyckades hitta den billigaste resan till din familj. Antagligen är du också bäst i Sverige på att hitta billigast resor (kanske till och med upp till 20k sek billigare).

Vad gör vi nu då? Fortsätter att leta resor åt din familj? Min familj består av 2 vuxna, 1 hund (ca 50 kg) och en katt (ca 3-4 kg). Hur kommer vi billigast till Darfur? Kan man checka in hunden och ta katten som handbagage?

Hur funkar det med vaccin? Behöver vi oroa oss för rabies? Kan vi låna ditt stormkök?