Basil Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Jag vill vara med i turneringarna som bara PF medlemmar får vara med i, men är för tillfället uppsignad på den Engelska sportingbet siten. Citera
ParadiseOscar Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Basil säger: Jag vill vara med i turneringarna som bara PF medlemmar får vara med i, men är för tillfället uppsignad på den Engelska sportingbet siten. Oppna ett konto pa http://se.sportingbet.com och kann dig valkommen! Mvh SportingbetOscar Citera
Basil Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Kan jag köra signup bonusen eftersom jag blir en ny kund på svenska sportingbet? Citera
ParadiseOscar Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Basil säger: Kan jag köra signup bonusen eftersom jag blir en ny kund på svenska sportingbet? Ja, det går fint. Mvh SportingbetOscar Citera
Basil Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Ok. Jag har signat upp nu men "pending bonus" är fortfarande 0. Jag antar att det är för att detta är en special bonus för PF bara? Citera
ParadiseEric Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Basil säger: Ok.Jag har signat upp nu men "pending bonus" är fortfarande 0. Jag antar att det är för att detta är en special bonus för PF bara? Stämmer, den syns inte som pending men kommer att fungera fint ändå för dig. Mvh SportingbetEric Citera
_slipknot1_ Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 de nya funktionerna raked hands o bonus verkar inte fungerar för svenska sportingbet kunder som fått bonus via er? Citera
ParadiseOscar Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 _slipknot1_ säger: de nya funktionerna raked hands o bonus verkar inte fungerar för svenska sportingbet kunder som fått bonus via er? Nej, om du tänker på adventsreloaden så står den inte under pending. För den här typen av bonusar måste vi använda oss av det gamla systemet. Mvh SportingbetOscar Citera
_slipknot1_ Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 okej men är det nått som ska åtgärdas annars är denna funktion rätt meningslös för jag antar de svenska spelarn som kör reloads? Citera
ParadiseEric Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 _slipknot1_ säger: okej men är det nått som ska åtgärdas annars är denna funktion rätt meningslös för jag antar de svenska spelarn som kör reloads? Ja, den funktionen kommer användas framöver på vissa bonusar. Mvh SportingbetEric Citera
Recommended Posts