Barf Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Askel suger riktigt stor balle .... Haha, eller inte Haha, eller jo... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Askel suger riktigt stor balle .... Haha, eller inte i vart fall så e han en jävel på att suga ut ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Spelarna från Telemark har imponerat stort på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paul_saklart Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 _mattews- e en riktig donator. Iaf när jag mött honom, ska syna eller bluffa varje pott..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Iremmats donerar friskt.... tiltar såfort folk börjar limpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wijaya Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Upplever att Sir_Call är ett riktigt freak. Han bjuder alltid upp till dans och man är ju tacksam när man plockar hans pengar. Möter verkligen inte Svakie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ikea gick från att vara ~14/8 till 30/20 på en kväll. ? Fr79 som hackat kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Vad tycker ni om haxxor? Tycker han är grym när han inte tiltar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Vad tycker ni om haxxor? Tycker han är grym när han inte tiltar. nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Askel suger riktigt stor balle .... Haha, eller inte i vart fall så e han en jävel på att suga ut ... hur mår du... askel är ett geni punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Askel suger riktigt stor balle .... Haha, eller inte i vart fall så e han en jävel på att suga ut ... hur mår du... askel är ett geni punkt slut. på a) svarar vi "det vore synd att klaga" och på b) är vi lite osäkra men vi tror att det rätta svaret är "så fan heller" tycker dock att det är stort av killen av killen att kunna multitabla 1000 bord åt gången, och som om det inte vore nog så verkar han även snitta runt 20h/dag. Imponerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexander_____ Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Har en liten paus fran pokern eftersom jag ar ute och backpackar. Men kikade in och kunde inte lata bli att se denna traden. Forutom jag sjalv sa tycker jag att Condorcet ar mycket bra, dodarn kanns farlig ocksa - men jag ger honom nog for stor respekt for att han ar kand. Markte pa slutet nu att det ar ratt manga fd nl2000 ravar som ploppat ner pa nl600. Det suger saklart da de flesta av dem ar mycket duktiga nar de spelar bra. Eftersom de ar fd semi-highrollers sa tar de dock inte spelet pa sa stort allvar och kanner sig for fina for nivan sa de kan LAG-tilta ratt ofta tycker jag. Kanske startar en dagbok har nar jag kommer tillbaks till pokern om ca 2 manader, sa ska det bli lite ordentliga primadisskusioner. Oggeking och punkrock ar iaf stort varde i att spela mot, tyvarr inte lika stort som mot de flesta andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Haha, Kul att du skrivit Steinberg Är medveten om att jag spelade patetiskt dåligt mot dig i början när jag kom upp till NL500 men de sista gångerna så bör jag haft plusstatistik mot dig iaf.. Dock så slipper man dej gärna om man får välja Håller med om att Condorcet är duktig, Det är en spelare som är svårt att få grepp om... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Bara jag som tycker att Condorcet är tight nötgrinder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Bara jag som tycker att Condorcet är tight nötgrinder? nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1961 Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 xrambler=askel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Condorcet borde klippa sig och skaffa ett jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 xrambler=askel? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 hur bra är DÖDARN egentligen? stadig vinnare på 10/20? överlägsen på 5/10 och lägre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 hur bra är DÖDARN egentligen? stadig vinnare på 10/20? överlägsen på 5/10 och lägre? Jag har ingen riktigt bra koll, då jag mest spelar 5/10 och han mest 10/20. Men jag kan säga att jag inte blev imponerad av hans spel, men han har trots det plussat majoriten av de sessionen jag har spelat med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 xrambler=askel? Nope. ja o nej.... och det vet du matte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nerazuri Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 är rilleg och galliano samma spelare? har aldrig sett de spela samtidgt och de verkar ha samma spelstil? tror det är rätt många som på 5-10 som har flera nicks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 xrambler=askel? Nope. ja o nej.... och det vet du matte.. Antingen är det där en aning långsökt eller... Ähh, PM:ar dig... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 xrambler=askel? Nope. ja o nej.... och det vet du matte.. Antingen är det där en aning långsökt eller... Ähh, PM:ar dig... =) DU HAR RÄTT JAG HAR RÄTT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 är rilleg och galliano samma spelare? har aldrig sett de spela samtidgt och de verkar ha samma spelstil? tror det är rätt många som på 5-10 som har flera nicks hoppsan..där satte jag kaffet i halsen, hur lyckades du lista ut detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts