Gå till innehåll

Köpa ett Nintendo Wii


Dave^

Recommended Posts

 

Kontrollen funkar klockrent och har stor potential att användas på helt nya sätt i framtiden.

 

 

Lugna dig lite nu. Min upplevelse av kontrollerna är långt ifrån klockrena. De funkar förvisso. Men för sega och för okänsliga för att nå upp till i närheten av klockren status i mina ögon! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugna dig lite nu. Min upplevelse av kontrollerna är långt ifrån klockrena. De funkar förvisso. Men för sega och för okänsliga för att nå upp till i närheten av klockren status i mina ögon! :)

Jag förstår inte hur du kan tycka att de är sega. Helt ärligt!

Jag upplevde det verkligen varken segt eller okänsligt, tvärtom så var det imponerande "osegt".

Kanske är olika på olika spel, vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte hur du kan tycka att de är sega. Helt ärligt!

Jag upplevde det verkligen varken segt eller okänsligt, tvärtom så var det imponerande "osegt".

Kanske är olika på olika spel, vad vet jag.

 

Troligtvis olika på olika spel.

 

Jag spelade bland annat det där "Nintendo sports" och något annat av nintendos samling av småspel. Dom där som "Visar dosans fulla potenteial" och jag blev verkligen inte imponerad. Rörelserna var efter ibland kändes det som. Sen kändes det inte som att den var särskilt känslig på dosans "hastighet" heller. Kanske bara hade otur iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...