purplehaze86 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 hejsan, undrar om nån har lust att pma mig lösenordet till dagens Red Pages Freeroll på nordicbet? mvh Citera
darvartagan Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 hejsan, undrar om nån har lust att pma mig lösenordet till dagens Red Pages Freeroll på nordicbet? mvh helt fel ställe för sådana frågor... finns inget utrymme ens för dessa frågor. Hoppas ingen svarar. Citera
purplehaze86 Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 varför inte? =( Citera
darvartagan Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 varför inte? =( Därför vet du inte lösenordet själv så är nog inte turren menad att du ska spela den. Citera
Backemann Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Eftersom vi på PF inte vill ha med massa löst folk i våra turneringar så kan du glömma att vi hjälper till att sprida lösenord för andra. Citera
jm_j Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 hejsan, undrar om nån har lust att pma mig lösenordet till dagens Red Pages Freeroll på nordicbet? mvh helt fel ställe för sådana frågor... finns inget utrymme ens för dessa frågor. Hoppas ingen svarar. Purplehaze: Det är bara å registrera sig som användare på Red Pages. Hur jävla svårt ska det vara lixhomm. Och sedan ska man inte sprida lösenordet vidare om man är medlem. Citera
Recommended Posts