Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Lira igen inatt runt tolsvslaget:

1. thefman (clintbygget)

2. sorkenkk

3. DaPine87

Om det blir 11$/25$ eller 22$/50$ kvittar nog mig förmodligen. Lägger min vote ang. det lite senare.

jag är på om det blir 22$ och mimimum 50$ bet..

• Svars 981
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ok så var man vid liv igen då. Nu verkar det som folket vill spela imorn istället så vi kör på det.

$22/180manna med $50 bet gäller. 4 stycken ska spelas.

Jag rensar upp lite i förstaposten och rubriken så vi slipper starta ny tråd för nästa tävling.

Postad

jag kanske oxå kan vara med imorgon, får se skall spela Aston Martin Finalen imorgon med så inga fönster krockar med varandra ;).

Fast räkna inte med mig, jag bevakar och joinar om tillfälle ges.

Postad
jag kanske oxå kan vara med imorgon, får se skall spela Aston Martin Finalen imorgon med så inga fönster krockar med varandra ;).

Fast räkna inte med mig, jag bevakar och joinar om tillfälle ges.

Ok lycka till! =)

Btw är du sugen på HORSE ikväll?

Postad
Vad blir det för sidebet?

50$ och 4st 22$ /180 pers turrar =summa 138$ inköp

Hmm, Det är ju nästan hela min Starsrulle som sätts på spel ;) Men jag ska fundera på att ställa upp och spela. Hur lång tid bör det ta?

Postad
Vad blir det för sidebet?

50$ och 4st 22$ /180 pers turrar =summa 138$ inköp

Hmm, Det är ju nästan hela min Starsrulle som sätts på spel ;) Men jag ska fundera på att ställa upp och spela. Hur lång tid bör det ta?

alla fyra bör vara klara på runt 4-5 timmar, blir det längre för dig så tjänar du ju bra pengar förmodligen ;)

Postad

punkrock du har tid =) Som sagt tar det hela 5h för dig så har du gjort storkovan ;)

Ska vi sätta 21:15 som starttid? Jag tänkte så alla hinner skicka in anmälningsavgiften. Hinner alla till 21 prick så kan vi starta då såklart.

Så nu är det bara att börja skicka till clintbygget (stockholm) på pokerstars så bockar jag av! =) GO GO