Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 981
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Grattis till förstaplatsen thefman om jag räknat rätt. Vad skulle tvåan få?

Tack GG! Var tvujngen att komntrollräkna ett par gånger men det stämmer! Du får $125 till kontot med en gång!

• 3 weeks later...
Postad
Imorgon kan jag ställa upp på.

Imorgon som ikväll torsdag? Fredagar ocgh söndagar brukar inte va så hett för sånna här tävlingar iaf.

Vad säger folket om att höja insatserna denna gång? Spela 6 st $22/180 med sidebet $100. Pris top3 vid 10 tävlande eller fler. 50%/30/20 typ.

Postad
Imorgon som ikväll torsdag? Fredagar ocgh söndagar brukar inte va så hett för sånna här tävlingar iaf.

Vad säger folket om att höja insatserna denna gång? Spela 6 st $22/180 med sidebet $100. Pris top3 vid 10 tävlande eller fler. 50%/30/20 typ.

Jag är sugen.. fast jag skulle gärna nöja mig med att köra 4 stycken $22 180 manna.. fast vill majoriteten köra 6 stycken så är jag med på det oxå.

sidebet på $100 och topp 3 får betalt låter vettigt.

vilken tid hade ni tänkt att börja ungefär?? 21.00-22.00 eller något?

Postad

Tycker det upplägget låter bra. Tyvärr kan jag inte spela idag. Men är på om de blir något på lördag me.

Postad
Vilka vill lira ikväll?

Jag är sugen ikväll. Samma upplägg som du sa ovan? med 6 st och 100 i sidobet?

Är iofs på i vilket fall.

Kan dock inte före klockan 9. men sen ska de vara lungt.

Hoppas nu de blir mycket folk denna gången.

Postad

Hur sent kan det vara klart ? Kör ni sex i stöten. Blir ju lite smått på skärmen ;)

lovar inget att jag kan vara med, men skoj är det.skall spela någon 20k$ vip och exprimentera CG spel ;)