Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 981
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Så nu är man vkaen igen!

Fint med listan!

1. Jennez

2. Kometen85

3. Punkrock_kid (LowVision)

4: DaPine87

5. ebisumaru

6. bodinarn

7. Hajen

8. thefman (clintbygget)

Vi kör $11, 4st, insats $25 som skickas till clintbygget (stockholm) på pokerstars. Är det någon som inte litar på mig så byter vi vadhållare bara. Vi kan köra högre stakes och fler i antal nästa tillfälle men vi börjar lite smooth säger jag på 4 stycken. Om någon skulle hamna på samma poäng så tycker jag att den med den högsta placeringen tar hem det. Låter det vettigt grabbar?

Vi siktar på att köra igång 21:00, alla reggar sig till samma och det kommer bli de 4 turneringarna som startas i följd. Inga mellanrum. Jag kommer posta ID från första turneringen så ni vet vilka som gäller.

Skriv era PS nicks här när ni har skickat pengarna.

Conspiracy: Har du fått tag på pengar? Jag har bara cash på stars men skulle kunna låna ut =)

Postad
Synd man inte kan ikväll. Hoppas ni vill köra det här fler gånger så ska jag visa hur man krossar dessa SNGs :) Gärna till helgen!

Tråkigt att du uteblir denna gång :( Jorå kanske blir ett race i helgen också om folk är på!

Postad
Synd man inte kan ikväll. Hoppas ni vill köra det här fler gånger så ska jag visa hur man krossar dessa SNGs :) Gärna till helgen!

Tråkigt att du uteblir denna gång :( Jorå kanske blir ett race i helgen också om folk är på!

Uteblir också idag, har en 4-5 timars lir i ryggen idag så pallar inte riktigt..

Postad

Frågan är hur vi gör nu? Vi är 3 reggade utav 8 och start om 10 min! Vi skjuter upp till 21:30 och ser hur det lyckas. Funkar det för hajen och kometen?

Någon frågade tidigare hur lång tid det tar för en turre att fyllas och det brukar gå på 20min. Att vinna en $11 tar 4h cirkus.

Postad
Uteblir också idag, har en 4-5 timars lir i ryggen idag så pallar inte riktigt

har jobbat 10 timmar hämta barn gjort mat. suck 4-5 tim lir i ryggen lol :)

Haha bara jag som vaknade kl 20:00?

Postad
pengar skickade från mig

najs, väntar på att de visas i klienten så skriver jag upp dig =)

Nån som vet vart jennez är? Om nån vet hans nick kanske man kan söka upp honom på stars.