Gå till innehåll

Eutobet - Nekad Utbetalning

VanMassenhoven

Recommended Posts

Hoppas jag hittade rätt avdelning att skriva detta i.

När jag skulle försäka ta ut min bonus på Eurobet fick jag detta svar:

Regarding your latest withdrawal request please be informed that according to the bonus Terms and Conditions you have to play, in total, the amount you first deposited plus the bonus you received five times in sports, before you make any withdrawal requests. Therefore the amount you have requested to

withdraw has been returned back to your account.

I apologise for any inconvenience caused and if I can be of any further assistance please do not hesitate to contact either myself, or the Eurobet Customer Service team.

Betyder det att jag måste spela (förmodligen bort) den bonus jag fick när jag

satte in pengar. Jag tror jag fick en bounus på 500kr när jag gjorde första insättningen på 1000 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en tråd ang. EuroBet men jag kan ta ett eget exempel.

Satte in en mycket liten summa på 140 kr (20$), samt utan min vetskap så fick jag även 140 kr extra direkt, för att slaska lite och spelade upp dem lite granna och ville då ta ut cashen men var då tvungen att omsätta insättningen + bonusen (280) kr * 10 i Sportbooken så för att få ut ca 3000 kr (som jag hade spelat upp till) så var jag tvungen att omsätta 2800 kr i den där jävla SportBooken.

Helt slut Bonus iaf!

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser