Gå till innehåll

Konto spärrat på Ladbrokes!


arealloser1

Recommended Posts

Hej undrar om nån har någon kontakt på nån kvällstidning som man kan höra av sig till om man har problem med en Pokersida, t ex Ladbrokes?

 

En väns konto har nämligen blivit låst, troligtvis för att han har gjort en för stor insättning mot vad han brukar(skulle spela lite mer seriöst), trots att det är samma kort han använt i flera år! Och nu säger ladbrokes att dem inte vet vart hans pengar har tagit vägen! Vill ju givetvis att detta ska lösa sig utan någon annans inblandning, men bra att ha en backup om det inte gör det.

 

MVH arealloser1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om han har rent mjöl i påsen lär han få tillbaka pengarna rätt snabbt. Annars kan man väl nämna i konversationen med ladbrokes att man mycket väl kan tänka sig att ringa kvällstidningarna.

 

 

Tror och hoppas jag oxå....men klart han blir lite rädd när dem säger att de inte vet vart pengarna är :? killen han pratade med sa att han trodde de var uttagna/ på väg till hans bankkonto trots att han inte gjort nått uttag.

 

Men som sagt va ju bara som back up om det inte löser sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej undrar om nån har någon kontakt på nån kvällstidning som man kan höra av sig till om man har problem med en Pokersida, t ex Ladbrokes?

 

Som jag förstått det så krävs det enorm nyhetstorka (läs juli, högtryck o inte ett mord i världen) för att de skall vara intresserade av detta. Men är det många som råkat ut för samma problem kanske de blir intresserade. Skicka ett mail till ansvarig för poker (exp, ab) så får du väl snabbt besked om graden av intresse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej undrar om nån har någon kontakt på nån kvällstidning som man kan höra av sig till om man har problem med en Pokersida, t ex Ladbrokes?

 

Som jag förstått det så krävs det enorm nyhetstorka (läs juli, högtryck o inte ett mord i världen) för att de skall vara intresserade av detta. Men är det många som råkat ut för samma problem kanske de blir intresserade. Skicka ett mail till ansvarig för poker (exp, ab) så får du väl snabbt besked om graden av intresse

Har du verkligen tid att sitta här på arbetstid? Borde inte du jaga brottslingar med blåslampa hela dagarna? ;)

 

För övrigt tycker jag att du (trådskaparen alltså) ska ringa Ladbrokes och gnälla mera. Ge dig inte. Sök efter mobil/hemnummer till högsta cheferna och ring dem. *grrr*

Varför har inte Ladbrokes en sajtrepresentant här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej undrar om nån har någon kontakt på nån kvällstidning som man kan höra av sig till om man har problem med en Pokersida, t ex Ladbrokes?

 

En väns konto har nämligen blivit låst, troligtvis för att han har gjort en för stor insättning mot vad han brukar(skulle spela lite mer seriöst), trots att det är samma kort han använt i flera år! Och nu säger ladbrokes att dem inte vet vart hans pengar har tagit vägen! Vill ju givetvis att detta ska lösa sig utan någon annans inblandning, men bra att ha en backup om det inte gör det.

 

MVH arealloser1

 

 

Vet inte om det löser problemet, men dom har en senior poker manager som heter Gary som är den absolut vettigaste på det kontoret. Prova att ringa dit och fråga efter honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är det alltid "en kompis" som postar såna här grejer på pf?

 

Ja du det vet jag faktiskt inte :P

Men jag spelar för fullt på laddies just nu, som är min favosite trots detta! därför hoppas jag det löser sig som sagt!

 

Längesen coxxa!

Hur går pokern? och tack för tipset!

 

MVH arealloser1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du verkligen tid att sitta här på arbetstid? Borde inte du jaga brottslingar med blåslampa hela dagarna? ;)

 

 

No worries

 

Jag arbetar hos polisen 1 mån på lite olika avdelningar skifttid i december. Jävligt skoj faktiskt. Igår var jag ute med narkotikaspan kväll/natt och spanade :shock: mot några större langare. Lite enformigt, men ändå - efterlyst fast på riktigt.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är det alltid "en kompis" som postar såna här grejer på pf?

 

Ja du det vet jag faktiskt inte :P

Men jag spelar för fullt på laddies just nu, som är min favosite trots detta! därför hoppas jag det löser sig som sagt!

 

Längesen coxxa!

Hur går pokern? och tack för tipset!

 

MVH arealloser1

 

Jo för tusan, den går ju riktigt bra. Haft ett helst makalöst bra år båda på gamla laddies och även live. Kör du under annat nick nu för tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe gött! klonkat sunday lunch än ? själv har jag haft ett knackigt halvår kan man la säga, men börjar se ljust ut igen:-)

 

Testat på lite andra sidor under aliaset AreaX men nu är jag tillbaks på "gamla laddies" med mitt vanliga nick.

 

Jag buddy addar dig om det är okej :P

 

 

Har bara den kvar, men tar den på söndag! :D

 

Adda på du, det är lugnt. ( hade 96 pers på listan där häromdan när jag kollade som ville adda mig, kände väl igen typ 8...kul att vara poppis nånstans.. ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du verkligen tid att sitta här på arbetstid? Borde inte du jaga brottslingar med blåslampa hela dagarna? ;)

 

 

No worries

 

Jag arbetar hos polisen 1 mån på lite olika avdelningar skifttid i december. Jävligt skoj faktiskt. Igår var jag ute med narkotikaspan kväll/natt och spanade :shock: mot några större langare. Lite enformigt, men ändå - efterlyst fast på riktigt.. :)

Bad boys bad boys what'ya gonna do when they come for youuu...

Själv tänker jag mig en karriär på EBM eller mot EBM!

Varför har inte Ladbrokes en sajtrepresentant här?

 

Att ha en sajtrepresentant på forumet är inget man bara "får ha". En officiell sajtrepresentant kräver ett kvalitetsmått både från personen och sajten. Ladbrokes är inte direkt kända för smidig support.

Okej, logiskt. Men nog borde någon från Ladbrokes få chansen att försvara sig iaf. Även om man inte har status som officiell sajtrepresentant?

Man kan sätta en spärr så att dom inte kan använda ordet 'förlåt' mer än 5 ggr per månad?! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe gött! klonkat sunday lunch än ? själv har jag haft ett knackigt halvår kan man la säga, men börjar se ljust ut igen:-)

 

Testat på lite andra sidor under aliaset AreaX men nu är jag tillbaks på "gamla laddies" med mitt vanliga nick.

 

Jag buddy addar dig om det är okej :P

 

 

Har bara den kvar, men tar den på söndag! :D

 

Adda på du, det är lugnt. ( hade 96 pers på listan där häromdan när jag kollade som ville adda mig, kände väl igen typ 8...kul att vara poppis nånstans.. ;) )

 

Hej.. får jag också vara med och chatta via forumet? jag heter emil, jag spelar highstakes varje dag.. adda mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...