Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag ha nyligen gått över att spela lite 10 max fixed limit från att ha spelat nl ett tag. Detta av den anledningen att variera sej lite, när jag nu haft en lite tyngre period på NL borden.

Det skulle va kanon om nån kunde helst lägga ut olika stats i PT vid 10 max Fixed limit. Vad bör man ligga på och vad ha ni som är bland dom bättre på det??

Här är min stats efter 10000 händer på 3-6 och 5-10 Fixed Limit 10 max:

Vol.Put = 12

Folded SB To Steal = 91

Folded BB To Steal = 64

Att. To Steal Blinds = 20

BB/100 = 0.5

Went to SD = 29

Won at showdown = 64

PF Raise = 8

PF AF = 1.75

Flop AF = 3.29

Turn AF = 2.65

River AF 1.61

Total AF 2.24

Positions Stats:

Button BB/100 = 0.15

BB BB/100 = 0.26

SB BB/100 = 0.12

Vad ser ni för luckor i mitt spel?

Och det absolut bästa vore att se vad en spelare som ligger på runt 2 BB/100 ha för stats på dom här grejerna?

Mvh/stefan

* Flytt till Resultat - QoS *

Postad

Jo jag ha spelat mycket 6 max förut, men det gick liksom inte så att jag plussade. Ha även spelat mycket nl.

Känner att det är bra att variera sej lite, så man inte blir less på nått speciellt.

Känslan jag ha fått nu efter ha spelat lite aggresivare och steal med 38 % är att det är lättare att steal på 10 max än på 6 max. För på 6 max är fler folk medvetna om att man måste försvara sej. På fullring känns det inte som folk gör det i lika stor utsträckning.

Vad säger ni om det?

Sen spelar jag på pokerstars och där är det ganska bra flos på 10 max bord på 5 10 nivån.