Goose_strike Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Placera 8 damer pa ett schackbord utan att de tar ut varandra. http://www.fetchfido.co.uk/games/8_queens/8_queens.htm lyckas att placera 7st men den sissta gar inte. nagon som lyckas? Citera
jessve Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Fixade också alla ... men det tog säkert 5 minuter Citera
BingoBenny Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Fittpopups, om det är de "spelet" jag tror de är (stängde ner skiten illa kvickt) så finns det många olika lösningar.. Citera
eurythmech Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Vore väl märkligt om det inte fanns åtminstone fyra? Citera
snerki Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Jag klarade det på andra försöket, MENSA nästa... Citera
snerki Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Vore väl märkligt om det inte fanns åtminstone fyra? Om man kollar på solutions så hittade datorn 92 lösningar. Citera
Florre Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 busenkelt ju.. fixade det på typ 25 sek.. Citera
Kollikock Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 busenkelt ju.. fixade det på typ 25 sek.. Samma här. Fittpopups, om det är de "spelet" jag tror de är (stängde ner skiten illa kvickt) så finns det många olika lösningar.. Använd en vettig browser så kanske du slipper dom. Opera t ex. Citera
robster80 Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 fan det där var ju pisssvårt. Tiltar fan på det nu Citera
Kollikock Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 det är ju bara att klicka runt lite halvt slumpmässigt. man inser snabbt att de måste stå i varsin kolumn och på varsin rad. och finns det dessutom 92 lösningar så kan det ju inte ta så lång tid att klicka rätt. Citera
AbuseYourDNA Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 det är ju bara att klicka runt lite halvt slumpmässigt. man inser snabbt att de måste stå i varsin kolumn och på varsin rad. och finns det dessutom 92 lösningar så kan det ju inte ta så lång tid att klicka rätt. Du är min nya idol! Vilken slutsats! Citera
snerki Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Lund kallas inte universitetsstaden för ingenting antar jag... Citera
Kollikock Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 men va fan, det är ju sant! Citera
putte78 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Varför skulle jag hitta den här tråden? Aldrig varit så tiltad eller kännt mig sååååå dum!!!! Citera
Sommar Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Varför skulle jag hitta den här tråden? Aldrig varit så tiltad eller kännt mig sååååå dum!!!! Men det är du Citera
Recommended Posts