cjhrules Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jag baserar den på flera dagar av skumma utdragningar på deras freerolls samt dagens två sjuka incidenter som inträffade för mig (för att inte tala om dem sjukliga utdragningar som inte gällde mig, utan andra vid mitt bord). Det räcker för att jag ska tröttna... Citera
TotalFarsa Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Sisådär, andra 3e-platsen avklarad med lite weaktight spel Nu är det gonatt. /TF Citera
butcha Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jag baserar den på flera dagar av skumma utdragningar på deras freerolls samt dagens två sjuka incidenter som inträffade för mig (för att inte tala om dem sjukliga utdragningar som inte gällde mig, utan andra vid mitt bord). Det räcker för att jag ska tröttna... Okej, helt fel inställning till online-poker om du spelar för att vinna. Att beskylla en sida för felaktigheter för att man inte vinner kommer inte göra dig till en duktigare spelare. Sen att man tröttnar på utdragningar är ju givetvis mänskligt. Lycka till i framtiden hur som helst! Citera
berKKa Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 tjaaa nybörjare här ingen freerulle i dag då den 8/12 ? bara den 9/12 ? Citera
worim Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 tjaaa nybörjare här ingen freerulle i dag då den 8/12 ? bara den 9/12 ? jodå, det är HORSE idag tom! Citera
SoGDsimple Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 hepp, bara o hoppas på lättare lösenord imorron då Citera
Full Tilt Poker Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Postad 8 December , 2006 21:00 är det dags för den andra H.O.R.S.E-turneringen. Även denna dag publiceras lösenordet i form av en rebus. "Bra pokerspelare med fena. Tre bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker Citera
Bein Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Jag är kär i site representanten för dessa rebusar. GRR! : ) Citera
TotalFarsa Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Ska bli intressant att se vad som kommer framåt julafton när kreativiteten börjar tryta /TF Citera
Laser Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Ska bli intressant att se vad som kommer framåt julafton när kreativiteten börjar tryta /TF Kanske "tidigare känd som TotalFarker" Citera
TotalFarsa Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Bah, bättre smacktalk än så kan du väl prestera Laser? /TF Citera
taurus30 Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Är jag dum eller? Jag hittar inte turneringen. Jag såg den igår men den är borta nu. å, där var den Citera
jm_j Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Jag är kär i site representanten för dessa rebusar. GRR! : ) Då är vi åtminstone 2st i gänget... Ska bli intressant att se vad som kommer framåt julafton när kreativiteten börjar tryta /TF Inga problem.. Jag kommer alltid på något.. Fast jag kan vara lite för mycket & hitta på för mycket ibland. Tar ett ex senare Citera
Bein Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 4de gången ITM tror jag och jag missar FT SOM ALLTID VAFANfansfnadjasödffasf Jag som tänkte vinna en mp3 Citera
kaTTla Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 har 4 papp typ o 10 kvar..själva? Citera
Laser Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Menade inget illa TF, tycker att det kunde vara en fråga.. Så nu klonka man hem H.O.R.S.E.. Första gången jag spelade var ju hur roligt som helst.. Citera
MannenMedH Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 hehe, kul... hade inte tid att spela idag men hade reggat mig, sen när jag kommer tillbaka ser jag att fortfarande lever efter att ha klonkat flera gånger när jag varit all in i blindsen sen åker jag ut första handen jag spelar Citera
nadir Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Måste ge positiv feedback till alla ansvariga! Verkligen kul med dessa forumfreerolls(och andra forumturneringar), klassen är så oerhört mycket bättre än vanliga freerolls där folk spelar allt annat än seriöst... Mycket bra initiativ och i den mån det är aktuellt så rekommenderar jag dessa för bekanta som vill spela poker! Tack för en bra kampanj! Och förresten, även om det får lite kritik, rebusarna och lite senare släpp tycks fylla sitt syfte? att hålla turneringarna till forumbesökarna. Sen kan jag hålla med om att den med QoS behövde några ledtrådar för att bli lösbar även om den innersta kretsen inte verkade ha några problem Spelade en uttagning för nordiska spelare på annan site och hur jobbigt är det inte att efter tre timmars spel bli ställd all-in av en utlänning som inte har något annat än sitt höga nöje att spela för!?(jag foldade fick maska mig in till nästa steg) Citera
lillsvensson Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 ingen ny rebus idag? Ta det lugnt, det kommer. Registreringen har ju inte äns börjat ännu. Citera
x3me Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 ingen ny rebus idag? Ta det lugnt, det kommer. Registreringen har ju inte äns börjat ännu. Det är sant men man kan ju kanske behöva en stund för att lösa den också Citera
theo Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 ingen ny rebus idag? Ta det lugnt, det kommer. Registreringen har ju inte äns börjat ännu. Den ligger inte uppe på Tilt, är det inget spel under lördag,söndag ? Citera
hf89fc Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 ingen ny rebus idag? Ta det lugnt, det kommer. Registreringen har ju inte äns börjat ännu. Den ligger inte uppe på Tilt, är det inget spel under lördag,söndag ? den ligger uppe... Citera
TotalFarsa Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Blablablablablablablablabla. /TF Citera
Recommended Posts