worim Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 en riktigt kul turnering bra att den enda av dessa 5 pokervarianterna jag spelat innan var den jag spelade sämst i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paradroid Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Riktigt kul att testa pokermusklerna på något annat än bara NLT, NLT, NLT. om man inte åker på en sådan här, det vill säga: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Om vi nu ska fortsätta tjata om den handen Paradroid så satte jag set på sjätte gatan vilket var orsaken att jag höjde dig där. Handen är spegelvänd som den visas i bilden ovan. Så dina par i ess var jag inte så orolig för. /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Well, en tredje plats efter att ha blivit rivrad i 7 CDS. Fick den färdiga färgen spräckt av en liten kåk som smög in sig. Men mkt roligt spel! /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Kom på en tiondeplats själv, ganska bra tycker jag själv, när man inte ens kan reglerna för spelen. Gick mest på känsla, kryddat med en stor näve tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manolito2k Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Well, en tredje plats efter att ha blivit rivrad i 7 CDS. Fick den färdiga färgen spräckt av en liten kåk som smög in sig. Men mkt roligt spel! /TF mm, mkt skoj. Bra spelat, framförallt i razzen. Hade chipleaden ett tag heads up, men förlorade till vinnaren i 7cs hi/lo och till sist holdem efter några halvfiskiga all-in. GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2006 Kul att så många av er uppskattar H.O.R.S.E. Det är dags att lära pokervärlden att det finns fler spel än all-in Hold'em Vi siktar på bra uppslutning imorgon då det är dags för NL Hold'em igen. Lösenord kommuniceras ut under eftermiddagen/kvällen. Ni som är nattugglor missar väl inte våra garantiturneringar som pågår hela natten. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2006 Dagens lösenord är en rebus. Skriv ej ut lösenordet i klartext. "Kommer med ljus i håret den 13e december. 5 bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Ohh riktigt bra, sådär de ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Hmm var nog inge vidare svårt för utlänningar att fatta, men bättre än vanligt!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 mycket bättre !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TopShark Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 bra tänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Jag kan den.... Vad vinner jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Jag kan den.... Vad vinner jag? En plats i frirullen ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Lie Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Bounty på Gdaily idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Bounty på Gdaily idag? Alltid hoppas man : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Okej då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Lie Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Okej då Tackar, du är så generös. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Dagens lösenord är en rebus. Skriv ej ut lösenordet i klartext. "Kommer med ljus i håret den 13e december. 5 bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker I liiiike NU ska jag klonka och ta hem rubbet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Jag kräver bountyn på dig ola! A9klöver vs random A7 Riktigt irriterande han säger att han vill åka ut, ligger AKQ på bordet (tror jag) check synar hans all in, turn är klöver och ger mig färdrag river 7 och sätter hans 2outare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2006 Tur för moderatorerna att de har fått "facit" sedan tidigare. Hade kanske inte blivit något bounty annars Glöm inte att att skriva in korrekta adressuppgifter. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 tiiiilt! 29e plats såklart Push med QQ preflop med 800 i stacken (50/100), syn av AA *ridå* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 LaserFaser - Vilken jävla nöt. Haha såg den inte förens nu. Japp hard to Crack Vem har sagt att poker och rödvin inte går ihop. Och vem var du av dom då? Den jag slog ut eller som spelade ut mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brackstone Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 dagens lösenord? e de nån bounty på nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 dagens lösenord? e de nån bounty på nån? Undrar samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts