fulpetson Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Jag kom sist! Jag kom först! Efter mycket tur och mycket trevligt motstånd! Vi ses imorrn igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Jag kom sist! Jag kom först! Efter mycket tur och mycket trevligt motstånd! Vi ses imorrn igen! Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 vem slog ut Gdaily? Om de är nån amerikan så lär han ju knappast få nått pris. De ska han iofs inte ha heller, jävla jänkare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Jag kom sist! Jag kom först! Efter mycket tur och mycket trevligt motstånd! Vi ses imorrn igen! Jag kom 2a (17e dagen före). Som sagt trevligt motstånd. Ses ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 vem slog ut Gdaily? Om de är nån amerikan så lär han ju knappast få nått pris. De ska han iofs inte ha heller, jävla jänkare! Det var en svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Vad är det som gäller ikväll, är det något nytt lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Snälla, byt lösenord för dag till dag och släpp dett mycket senare, så tråkigt när hälften av spelarna inte är från PF. Vill ju att detta ska vara en chans att möta till PF spelare. Ja, snälla! Det blir mycket trevligare så. Sen vore det kanske idé att skriva lösenordet så att man bara kan lista ut det om man begriper svenska. Jag antar att det inte bara är jag som blir railad om lösenordet. Jag hoppas ni kniper lika duktigt som jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Eftersom jag ändå ska lira massa annat idag så blir det ännu en bounty på mig. Ni vet proceduren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
2baked2win Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 känner mig i form ikväll så jag sticker ut hakan och sätter en bounty på mig, en dejt med min mamma till den lycklige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 vem slog ut Gdaily? Om de är nån amerikan så lär han ju knappast få nått pris. De ska han iofs inte ha heller, jävla jänkare! Det var en svensk Vilket nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 skriv inte ut lösenordet i klartext och highlighta det inte, så slipper vi alla jänkare som inte har bättre saker för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 en enkel rebus på svenska, skulle vara nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 en enkel rebus på svenska, skulle vara nåt.. Kamel med en puck kanske för enkelt? Räcker nog att bara förklara enkelt på svenska.. De flesta är antagligen för lata att använda babelfish eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Hade en jänk vid bordet igår som använt nåt översättningsprogram för att hitta pwt... hur orkar man... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 okej, lösen för idag? Snäll byt för varje idag, idag när det är horse vill jag bara ha lite trevliga svenskar att mysa med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alex_Svensk Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Password för ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ifhebe Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Ursäkta ifall jag är trög, men är det samma lösen varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Dagens event: H.Ä.S.T.-limit. Dagens lösenord: seförstaposten (idennatråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Det är samma lösenord första veckan (eftersom dom redan är upplagda). Sedan kommer det bytas till en mycket enkel rebus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Kommer bli typ 200-300 reggade, SÅÅÅÅ trisst när de är häst event Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 BOUUUNTY! Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 BOUUUNTY! Ola Okej då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cjhrules Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Bara jag och en till svensk på mitt bord lol. Och en som använder översättningsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Där förlorade man 2k med kåk, på stud trodde man men var razz, så går de när man sitter o spelar 4bord cashgame på annan site sammtidigt, :_ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 från 100 till 800, back on track nu 2600, skön comeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts