wormskungen Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Är det verkligen turnering imorgon på självaste julafton? __________________________________________ When I Drink I Drink Till I Fall And Then I Drink More - Timo Räisänen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Haha Farsan idag ska jag spela, och jag ska klonka något hejdlöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Haha Farsan idag ska jag spela, och jag ska klonka något hejdlöst!Härligt, härligt! Men jag kan inte bestämma mig. Full tilt-rullen eller Die Hard 2 på tvn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
classyboy Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 har dagens rebus kommit än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Härligt, härligt! Men jag kan inte bestämma mig. Full tilt-rullen eller Die Hard 2 på tvn =) När börjar Die Hard 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Har du inte internet? Men ok, kan väl vara lite snäll; kl 2100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Har du inte internet? Men ok, kan väl vara lite snäll; kl 2100 Jo de e kalrt jag har men orkade inte kola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 23 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2006 Dagens rebus "Imorgon är en röd dag för att det är? Åtta bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 vadå åtta bokstäver, 7 åter igen! andra gången du bjudfer på fel nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Härligt, härligt! Men jag kan inte bestämma mig. Full tilt-rullen eller Die Hard 2 på tvn =) inte särskilt svårt val, du ska spela med mig, eventuellt kan vi spela senare, men då måste du stejka mig. alltså spelar du rullen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Dagens rebus"Imorgon är en röd dag för att det är? Åtta bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker Hm kan det vara heldag som en kompis trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 1, det är inte röd dag därför 2, Det stavas fortfarande med 7 bokstäver som jag sa förra gången 3, härligt att ni har 3 lösenord som går runt och att passworden finns på alla möjliga USA forum nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Hur reggar man sig till Frirullen på FullTilt? För mig finns ingen "registerbutton" som på de andra turneringarna! Är det några speciella krav eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
classyboy Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 hehe inte farligt svår rebus idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
classyboy Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 nej det är inga krav men det kan bero på att klockan inte var 8 när reggtiden börjar.. försök nu igen ska du se att det går btw lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 nej det är inga krav men det kan bero på att klockan inte var 8 när reggtiden börjar.. försök nu igen ska du se att det gårbtw lycka till Skumt, det står att det är 2379 anmälda, men ingen registerbutton för mig inte:( Har aldrig satt in pengar på FTP, kan det ha något med att man måste validatea ett "real" money account eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Hur reggar man sig till Frirullen på FullTilt? För mig finns ingen "registerbutton" som på de andra turneringarna! Är det några speciella krav eller? Japp man måste vara medlem på dummast.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Japp man måste vara medlem på dummast.se Du kan ju dra åt helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 inte särskilt svårt val, du ska spela med mig, eventuellt kan vi spela senare, men då måste du stejka mig. alltså spelar du rullen.Ahja, kanske kan låna sambons laptop och ha med mig framför John McClanes fortsatta äventyr "DIE HARD!" Fritt Die Hard-relaterat citat från Vänner: Chandler: We'd better get out of here before Joey starts calling everybody "bitch"! Joey: What are you talking about? Bitch! /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Du kan ju dra åt helvete! aa okej då GOD JUL på dej med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 aa okej då GOD JUL på dej med skämt åsido, vad är det jag har missat gällande frirullen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 1, det är inte röd dag därför2, Det stavas fortfarande med 7 bokstäver som jag sa förra gången 3, härligt att ni har 3 lösenord som går runt och att passworden finns på alla möjliga USA forum nu. säger det igen, ingen som fattar vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 skämt åsido, vad är det jag har missat gällande frirullen? Jag vet faktiskt inte för mej var det bara att registrera mej glömt och logga in kollar på fel turnering ? Annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berKKa Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 gick bra å regga nu me men svår rebus bara LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Men lycka till alla ikväll då __________________________________ Det är bättre att vara tyst och misstänkas för att vara en idiot än att öppna käften och undanröja alla tvivel - Abraham LIncoln __________________________________ When I Drink, I Drink Till I Fall And Then I Drink More - Timo Räisänen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts