Full Tilt Poker Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2006 Dagens rebus: "Kan ätas som bullar eller pinnar. Fyra bokstäver". Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Dagens rebus:text Har ni ingen fantasilusta där på kontoret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sasseg Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Var ganska klurig idag, men de är säkert bara jag som är dum, undrar vad de kan vara, får man hoppas på att man kommer på innan turneringen börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dumstrut Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Dagens rebus:text Har ni ingen fantasilusta där på kontoret Det här kan bli morgondagens rebus. Ta bara svaret och översätt till bokstäver, 1=A 2=B osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 idag står det still för mig iaf! Kan man få nån mer ledtråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shogge Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 HORSE idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 så ja nu fattade jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Dagens rebus:text Har ni ingen fantasilusta där på kontoret Det här kan bli morgondagens rebus. Ta bara svaret och översätt till bokstäver, 1=A 2=B osv Syftade väl kanske främst på att det är i princip 4 olika lösenord som går runt hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dumstrut Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Hehe, jodå jag fattade En aning mer variation skulle det kunna vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mero45 Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 HORSE idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Man kan få mycket pengar av fiskarna i horse... AGA15: ni sa ju att sämsta handen vinner ToTFoF: nytt spel ToTFoF: bästa femkortshanden av dina sju kort AGA15: ljug inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Hahahaa, du hittade ett av de bättre utdragen Bein /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dumstrut Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Idag måste varenda jäkel ha tryckt i sig hembränt med sugrör. Har aldrig sett på maken till toklir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 skönt me poker, grindar upp mina 2 dollar till 20 dollar på diverse SNG. sätter mig vid ett NL bord, får JJ första handen efter kraftig bet så floppar man 592 och ställer all in vs 77 som drar ut. Härligt, gnatt o puss. btw synd farsan, vi hade ingen bra dag idag du o jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 grattis swalling till 2a platsen! med bra spel, bra klonk och bra rail-hjälp från mig så går allt! Roligt finalbord på gnägget ikväll! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poddan Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Riktigt kul med horse. Ahh var det swalling som inte träffa färg o stegdrag med 700 outs i sista handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 skönt me poker, grindar upp mina 2 dollar till 20 dollar på diverse SNG.sätter mig vid ett NL bord, får JJ första handen efter kraftig bet så floppar man 592 och ställer all in vs 77 som drar ut. Härligt, gnatt o puss. btw synd farsan, vi hade ingen bra dag idag du o jag Du kan ju inte sätta dig och skotta med två dollars närsomhelst. Du måste känna efter när du verkligen har riggen i ryggen Klantade mig rejält när vi var 12 st kvar och jag hade strax över average. Ställde in mot miklen, som var shortis, och jag hade en bättre starthand men han drar ut i Razz. Tänker "fock* och noterar inte att vi bytt spel till 7 CS vilket gör att jag lämpar in ungefär 85% av stacken med, vad som i princip är nötlågen, på river bara för att förlora mot tvåpar 4or och 6or om jag inte minns fel. Åker sedan mot ******* då vi ställer in på 4e-gatan, jag med ppA och han med pp4. Klart tvåparet kommer för honom men inte för mig. Lite segt när man hade sitt 5e FT i sikte och förmodligen en ny rankledning inom räckhåll. Men men, fick ju gå och lägga mig bitter iaf, alltid nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 21 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2006 Dagens rebus. Det är juletider och vi trissar upp nivån lite "Tomtens hemort i Finland. 9 bokstäver." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Att få folk att sluta skriva ut lösenord torde vara lika meningsfult som att hälla vatten på en gås och tro den ska bli blöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sasseg Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Ta bort det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Riktigt kul med horse. Ahh var det swalling som inte träffa färg o stegdrag med 700 outs i sista handen. Grattis till segern, häst passar ju dej Poddan , jag måste haft 25 outs eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ace_spades Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 det funkar ju inte med tome, lr omte??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sasseg Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Tome var till frirullaren i förigår Dagens rebus står på page sida 42 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ace_spades Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 tack jag såg det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ace_spades Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 är det inte nordpolen? vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts