goalieslurt Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Sjallabais, hva er dagens lille rebus? samme som i går eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elnigel Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 I wish that there was more english... my swedish is not very good =( Ill work in it though! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Dagens rebus: "Engelsk pokerlingo för par i kungar." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opeth Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 I wish that there was more english... my swedish is not very good =( Ill work in it though! Maybe it has something to do with the fact that it's a Swedish site Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goalieslurt Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Sorry folkens, det sto visst engelsk, my bad:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berKKa Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 absulta sista gången för mig i dag ett tysk mongo betta bort mig när en va al in så han vann jag hade tagit hem det annars fy fan vi var 3 spelar i potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 fattar ej denna otur! jag hade AQ gick all in en callade med 66 flopp:A Q K turn:J river:6 det e altid så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Dagens rebus: "Engelsk fågel som sitter på tågledning." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Var hittar jag turneringen., ligger den i den vanliga turenings listan på ftp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ROmeoBOT Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Är det så att man måste ligga på rankinglistan för att spela idag? hur många poäng ska man ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Var finns turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 men det finns ingen regiser knapp Ju är det fel på klienten eller får jag ej vara med??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Var finns turneringen? Tournaments->Private-> 15.00 Poker.se freeroll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Dagens rebus:"Engelsk fågel som sitter på tågledning." Lycka till! Full Tilt Poker Asså, skämsigt men jag är inte en naturmänniska direkt...grejar den f** inte edit:Ok got it, nu skäms jag ännu mera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daemon Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 hmm.. dang, vilken jobbig:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Fan vad många icke-nordbord det är då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Asså, skämsigt men jag är inte en naturmänniska direkt...grejar den f** inte edit:Ok got it, nu skäms jag ännu mera Jag kan inte heller. någon ledtråd tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 vad är rebusen???? svin svår!!!!kan inte nån skicka den på privat medelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Då var hela fjortisklubben tillbaka i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 kan ni inte bara ge lösen på privat medelande? eller vågar ni inte ha bra motstånd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blomm123 Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Då var hela fjortisklubben tillbaka i tråden haha riktigt bra sagt!! håller med fullständigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
montreal Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 can someone give me the pw i got into a pm but i cant underestand anything aha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 kom i gen !!! 21 minuter kvar:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 vrf vågar ingen jävel lägga ut den???? do engelska fattar ju ändå inte!!!!!!!!! det är ju bara skriva!!!!!! dom engelska fattar ju inte detta!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Bästa rebusen på riktigt länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts