Bikern Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Irriterande att freerole hunterserna redan fått tag i passworden, helt jävla otroligt egentligen, hälften av spelarna är säker inte ens svenska. Därav det stora deltagarantalet kanske? *edit* Går ju inte folda sig till pengarna idag inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 om man dubblar en gång och sedan foldar, blir det pengar? hmm, ny taktik måste arbetas fram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Irriterande att freerole hunterserna redan fått tag i passworden, helt jävla otroligt egentligen, hälften av spelarna är säker inte ens svenska. Går det inte att configuera turneringen så att endast svenska spelare kan anmäla sig, detta funkar på andra klienter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Låt oss retas med dom genom att chatta mycket på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 jaha, ute direkt efter floppat set med 33, ställer efter liten bet, och dte är två spader på flop...får syn av kenosu med 9 7 . givetvis klonkar han på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 lol, lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 LaserFaser - Vilken jävla nöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cjhrules Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Lol!!! Loosade AA mot 8,5 unsuited all in preflop, han fick stege Handen efter förlorar jag all in med 99 mot A10. Kom precis på varför jag bara spelar freerolls nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 de kalaset gick över fort! Ut på 72a plats JJ på BB när en i mellanposition höjt 4*BB och ja synar.. flopp 44K och ja betar ut 3/4 Pott och får syn, check-check på turn som är blank. River J och jag ställer in och får syn av KK! *ridå!* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Lol!!! Loosade AA mot 8,5 unsuited all in preflop. Han fick stege Handen efter förlorar jag all in med 99 mot A10. såg det TILT, men jag slog iaf ut honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cjhrules Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 TACK! Jag får hoppas på revansch imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Snälla, byt lösenord för dag till dag och släpp dett mycket senare, så tråkigt när hälften av spelarna inte är från PF. Vill ju att detta ska vara en chans att möta till PF spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Snälla, byt lösenord för dag till dag och släpp dett mycket senare, så tråkigt när hälften av spelarna inte är från PF. Vill ju att detta ska vara en chans att möta till PF spelare. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gallico Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Jag håller visserligen med. Men hur ser ni att de är icke-PFare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Jag håller visserligen med. Men hur ser ni att de är icke-PFare? är dom amerikaner så är det ytterst otroligt att dom är medlemmar på pokerforum.nu kolla i chatten eller nån player info nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Snälla, byt lösenord för dag till dag och släpp dett mycket senare, så tråkigt när hälften av spelarna inte är från PF. Vill ju att detta ska vara en chans att möta till PF spelare. Håller med, släpp det 1h innan dvs när registreringen börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heddy Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 ja, blir faktiskt lite tråkigt på det här viset. särskilt med tanke på att folk kan komma till finalbord och tar våra hederliga poäng vi ska samla. toppen på moset sitter kroyrunner å snor alla våra chips! ledsen för str8-suckouten KQ mot QQ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Gah synar ner en all in med par i 5or på en uppenbar bluff, han vissar hålpipedrag. bara river kvar och visst. 6 k pott åtBAAAAAAH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 och samma kille, som visade sig vara en (o)vänn. Drar ut med 98 vs 8K floppar en fin stege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 I'm rich b*tch, 2 dollar till mig igen... snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Då var man ute KK mot AQ 2$ iaf gg alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Froint Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 utslagen på 10 plats 1 plats från final bordet känns hårt men så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heddy Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 11e här. synd för mig. bättre lycka imorgon kanske men då hoppas jag att lyckan infinner sig i storåkers-turneringen istället. gg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Jag kom sist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts