Full Tilt Poker Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Intentionen är att rankinglistan skall komma upp under dagen. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
Full Tilt Poker Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Rankinglistan ligger nu upplagd. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
SoGDsimple Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 ????????????? Lösenord???????????? Citera
CyberClubs21 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Password? 15:00 fulltilt time Citera
Infinitiv86 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Password? 15:00 fulltilt time Well,no. Citera
bmhslni526 Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 is the password gullible Citera
adelaide Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Var kanna overtake orden förekom? Citera
santiago Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Var kanna overtake orden förekom? Haha, du får nog ta om det där en gång till. På svenska helst. Citera
wmaster Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Någon som har koll på vad det är för mp3-spelare? Citera
Full Tilt Poker Postad 23 December , 2006 Författare Rapport Postad 23 December , 2006 Under julhelgen kommer Full Tilt ha minskad bemanning i sin grupp. Därför postas rebusarna nu nedan. Dagens rebus den 24:e "Vissa föredrar att äta varianten "lut" av detta djurslag idag på julbordet. Fyra bokstäver" Dagens rebus den 25:e "Vitt skägg, kommer med klappar. Minus (-) ett t i slutet. Fyra bokstäver" Dagens rebus den 26:e "I förrgår var det en speciell dag. Vilken?" Dagens rebus den 27:e "Många filmer har blivit inspirerade av detta djurslag. Som ibland även återfinns vid pokerborden. Tre bokstäver." God Jul önskar Full Tilt Poker Citera
wormskungen Postad 24 December , 2006 Rapport Postad 24 December , 2006 Under julhelgen kommer Full Tilt ha minskad bemanning i sin grupp.Därför postas rebusarna nu nedan. Dagens rebus den 24:e "Vissa föredrar att äta varianten "lut" av detta djurslag idag på julbordet. Fyra bokstäver" Dagens rebus den 25:e "Vitt skägg, kommer med klappar. Minus (-) ett t i slutet. Fyra bokstäver" Dagens rebus den 26:e "I förrgår var det en speciell dag. Vilken?" Dagens rebus den 27:e "Många filmer har blivit inspirerade av detta djurslag. Som ibland även återfinns vid pokerborden. Tre bokstäver." God Jul önskar Full Tilt Poker Hm den första måste vara "lejon" Den andra är nog "påskhare" Den tredje är helt klart "nyår" Fyran var nästan för lätt det är ju "myra" Citera
nadir Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Nä nä nä det sista är helt klart en Bluffel ! Citera
GOTCH1PS Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 god dag , jag er ny på poker.se hur gör den här verk? Citera
Froint Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Kommer det någon ny rebus för idag? Citera
oPOONTANGo Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Jag är alldeles ny här och jag gick hit i hopp om att kunna hjälpa min vän som inte pratar svenska, han är medlem här och älskar era horse och fulltilt free rolls men han förstår inte vart han ska få tag på lösen orden för dom spelen, så jag gick hit i hopp om att kunna hjälpa honom, men jag förstår inte bättre själv, så snälla rara kan nån förklara för mig vart man hittar lösen orden så jag kan förklara för honom hur man går till väga? mvh Tess Citera
kjell-fr Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Jag är alldeles ny här och jag gick hit i hopp om att kunna hjälpa min vän som inte pratar svenska, han är medlem här mvh Tess Kul att din vän är medlem, får han ut mycket av att vara medlem i ett forum som använder ett språk han inte kan ett ord av? Citera
TotalFarsa Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Tror inte Tess kan språket heller. "Gick hit" låter som en fin översättning från "Went here" /TF Citera
AAisking Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Tror inte Tess kan språket heller. "Gick hit" låter som en fin översättning från "Went here" /TF babblefish Citera
drew tha hustler Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Vad är dagens rebus då? Citera
TotalFarsa Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 det kommer en idag va? Hyggligt säker på att FTP-reppen skrev, i en annan tråd, att januarirullarna börjar den tredje, dvs imorn. /TF Citera
Recommended Posts