JENZOER Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Har nu grindat VIP ett bra tag på b2b på 025/50. Av olika anledningar kommer jag spela mindre nästa månad och ser därför ingen anledning att spela in en massa VIP för cashback. Det jag har tänkt mig att spela är 05/1$ NL på någon annan sight än b2b. Vilken är det som jag nu undrar över. Det jag letar efter är en sida med: - Löst spel, dåliga spela. (Viktigaste) - OK bonus / rakeback. Bonusen får gärna vara relativ liten, kanske 100-200$. Själv funderar jag en del på fulltilt eftersom spelet ska vara dåligt där. Men deras bonus är inte direkt lockande och man får inte så mycket bananer som jag vill ha. Jag har redan gjort de vanligaste bonusarna såsom, party, empier, bet365 etc. Vilken sida kan ni tipsa mig om ? Ber om ursäckt om jag postar i fel forum! Citera
Jackobi Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Crypto nätverket har rett dålig spelare och månadsbonus på 100 Citera
Weedobooty Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Full tilt är bra. Och du - det stavas site och inte sight. Lycka till. Citera
stackbrat Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag skulle aldrig vara så elak att jag föreslog för någon att de ska spela poker. Citera
mike73 Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Skulle föreslå att du lirar på Boss. Fortune poker (Boss skin) har det du söker, dvs kassa lirare, bananer, sign-up bonus samt det är en EU-site..kan det bli bättre //Mike Citera
EL_FishkO Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Bodog har allt det du söker, 10% bonus på alla insättningar, hyffsat många spelare och rb. nackdelen är att du bara kan spela 3 bord, men det kanske inte gör dig så mycket... Citera
decoy Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Crypto nätverket har rett dålig spelare och månadsbonus på 100 Ett dåligt råd. Månadsbonusen gäller ju inte för den nivån! För övrigt har spelarvolymen sjunkit markant sedan de försämrade bonusreglerna, och därmed har mkt fisk försvunnit. Citera
DejnyRich Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Crypto nätverket har rett dålig spelare och månadsbonus på 100 Ett dåligt råd. Månadsbonusen gäller ju inte för den nivån! För övrigt har spelarvolymen sjunkit markant sedan de försämrade bonusreglerna, och därmed har mkt fisk försvunnit. Är väl bara interpoker som ändrat sin bonus till nl 1/2. Citera
Pontus! Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Skulle föreslå att du lirar på Boss. Fortune poker (Boss skin) har det du söker, dvs kassa lirare, bananer, sign-up bonus samt det är en EU-site..kan det bli bättre //Mike Öhm.. Jag kan inte registrera mig där? Hittar inte sverige i listan över länder? Citera
gregcadillac Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Skulle föreslå att du lirar på Boss. Fortune poker (Boss skin) har det du söker, dvs kassa lirare, bananer, sign-up bonus samt det är en EU-site..kan det bli bättre //Mike Säker på att det drivs inom EU? Var kan man läsa det? Citera
Recommended Posts