MBengtsson Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Har nu spelat några dagar på 24hPoker och har en del åsikter eller kanske snarare kommentarer. Normalt begåvade spelare - ofta ganska tight spel vilket öppnar för stora möjligheter att stjäla poter. Föredrar halvbra spelare framför massor av dumma fiskar som man får river-stryk av hela tiden... Har svårt att hitta bord - alla på den nivån jag vill spela på är fulla och öppnar man ett nytt så är det ingen som vill haka på. De flesta väntar hellre på en ledig plats på ett redan fullt bord. Lite trist. Saknar bord för 10 spelare - finns ju enbart på fixed, men jag skulle vilja ha alternativet även på NL. Sajten verkar vara ett tillhåll för Omaha-spelare men väldigt få vill spela hi/lo. Har inte sett detta fenomen på någon annan sajt. Spelar man flera bord växlar inte borden när man är i tur. Inte helt enkelt för mig med liten skärm.. Totalt sett en himla bra sajt, tycker jag. Kommer spela här minst en månad framåt och därefter utvärdera. Citera
MBengtsson Postad 29 December , 2006 Författare Rapport Postad 29 December , 2006 Jaha. En månad har gått och jag svarar mig själv (kanske finns någon enstaka som är intresserad av att läsa) Blev inte så framgångsrikt som beräknat. Har åkt på alldeles för många badbeats och tappat en hel del självförtroende. Man hamnar snett och höjer för mycket preflop med ex AA och får bara lite blinds med sig - nästa gång man raisar lika mycket med ex JJ så får man svar och AK på bordet.. tja, det blir fel vad man än gör. Tycker inte jag spelat alltför mycket dålig poker förutom lite väl vekt ibland och skall fortsätta spela på sajten. Bör gå bättre nu när man "slipper" bonusjakt och andra störande moment som gör att man tappar fokus på det långsiktigt vinstgivande spelet. Finns en del som ständigt pratar om riggad sajt osv, men jag tror inte på det där. Tycker inte det är värre än att badbeatsen trots allt ligger inom otursmarginalen. Efter allt spel har man nu lärt sig en del spelare. Finns flera duktiga och flera mindre bra. Varierar ganska kraftigt också vid olika tidpunkter på dagen. Har hittat fram till Sökö - riktigt kul spel där det finns bra pengar att göra. Flera spelare på dessa borden bara dammar på helt utan att räkna procent osv. Skall göra ett seriöst försök att lära mig mer om spelet för där finns pengar att tjäna.. Har även hittat sportsbettingdelen. Kommer spela där regelbundet och skippa Unibet osv. 24hPokers odds är helt ok och finns ingen anledning att sprida pengarna mer än nödvändigt. Månad 1: Minus 300 på Cashgame. Plus 170 på turneringar. Plus 290 i bonus/rakeback. Totalt 160 plus vilket egentligen är förkastligt med tanke på antal timmar (17000 händer varav 3000 rakade). Citera
24hPoker Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Hej, Vi tackar och tar till oss dina synpunkter! Mvh 24hPoker Citera
Recommended Posts