skribenten Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Skulle bara vilja be om en tjänst, jag har tänkt att köpa en Archos 604 WIFI, och priserna har en markant skillnad mellan sSerige och USA. Så jag undrar bara om det finns någon som ska dit eller är där och som sen ska till sverige vill köpa en sådan, för att sedan skicka den till mig i Sverige. Givetvis kommer man få en bonus för att göra det, vilket vi kan diskutera senare om det finns någon intresserad? Betalning kan ske genom pokersajt eller neteller, men som sagt hör av er genom PM! Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 vad kostar d i usa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skribenten Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2006 runt 400$ och här i sverige är billigaste 4300.. Kallar jag skillnad, är du intresserad baller? Det är en riktigt grym maskin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checksyn Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Äckligt sugen på en sådan, men klarar den spela xvid format på något sätt? Att hålla på konvertera filmer/serier man vill ha över kommer man tröttna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skribenten Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2006 Vem är inte sugen pån en sådan? Jag vet tyvärr lika lite som du, men vart hade du tänkt att köpa den då? Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checksyn Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 ebaya eller sverige, hittat pris för 3600 i sverige. Men som sagt, jag vet inte riktigt om den är lika intressant utan xvid stöd då 99% av ens utbud består av det. Med xvid är den ett måste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 ebaya eller sverige, hittat pris för 3600 i sverige. Men som sagt, jag vet inte riktigt om den är lika intressant utan xvid stöd då 99% av ens utbud består av det. Med xvid är den ett måste.. tänk på att man får skatta om man handlar via ebay från icke-eu-land. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skribenten Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2006 Var hittar du den för 3600 i sverige? Vad kan man få den för på ebay tror du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checksyn Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 ebaya eller sverige, hittat pris för 3600 i sverige. Men som sagt, jag vet inte riktigt om den är lika intressant utan xvid stöd då 99% av ens utbud består av det. Med xvid är den ett måste.. tänk på att man får skatta om man handlar via ebay från icke-eu-land. Ebay är en drog när man väl använt det, så jag vet Skribenten: http://www.misco.se/Product/product.aspx?I_Tab=2&P_ItemId=536276&hbx_CMP=AFC-02 tips: http://www.ebay.com , sök Archos 604 Wifi men som sagt, om någon köper en sådan och lyckas få igång xvid format på den får ni gärna rapportera här sedan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skribenten Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2006 tack för tipset! Men den på misco va ju utan wifi, därav så billig! Och ja tycker de är en viktig funktion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 ebaya eller sverige, hittat pris för 3600 i sverige. Men som sagt, jag vet inte riktigt om den är lika intressant utan xvid stöd då 99% av ens utbud består av det. Med xvid är den ett måste.. tänk på att man får skatta om man handlar via ebay från icke-eu-land. Det finns något som heter att man kan be säljaren skriva ''gift'' på paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 ebaya eller sverige, hittat pris för 3600 i sverige. Men som sagt, jag vet inte riktigt om den är lika intressant utan xvid stöd då 99% av ens utbud består av det. Med xvid är den ett måste.. tänk på att man får skatta om man handlar via ebay från icke-eu-land. Det finns något som heter att man kan be säljaren skriva ''gift'' på paketet. det hjälper inte längre. det hjälpte iaf inte när jag köpte min dell 3007 i våras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skribenten Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2006 Jag vet inte mycket om de här med att skicka varor från utan för EU, men om någon skickar ett brunt paket, där de bara står en adress på, hur kan man då få betala skatt på de? Finns väl ingen som vet vad de paketet var värt eller vad det innehåller? Man betalar ju i förväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Jag vet inte mycket om de här med att skicka varor från utan för EU, men om någon skickar ett brunt paket, där de bara står en adress på, hur kan man då få betala skatt på de? Finns väl ingen som vet vad de paketet var värt eller vad det innehåller? Man betalar ju i förväg? Avsändaren måste skriva innehåll och värde... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts