Gå till innehåll

Någon som ska göra en USA resa snart? Eller bor i USA?


skribenten

Recommended Posts

Skulle bara vilja be om en tjänst, jag har tänkt att köpa en Archos 604 WIFI, och priserna har en markant skillnad mellan sSerige och USA. Så jag undrar bara om det finns någon som ska dit eller är där och som sen ska till sverige vill köpa en sådan, för att sedan skicka den till mig i Sverige. Givetvis kommer man få en bonus för att göra det, vilket vi kan diskutera senare om det finns någon intresserad?

Betalning kan ske genom pokersajt eller neteller, men som sagt hör av er genom PM!

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ebaya eller sverige, hittat pris för 3600 i sverige. Men som sagt, jag vet inte riktigt om den är lika intressant utan xvid stöd då 99% av ens utbud består av det. Med xvid är den ett måste..

 

tänk på att man får skatta om man handlar via ebay från icke-eu-land.

 

Ebay är en drog när man väl använt det, så jag vet ;)

 

 

Skribenten:

 

http://www.misco.se/Product/product.aspx?I_Tab=2&P_ItemId=536276&hbx_CMP=AFC-02

 

tips: http://www.ebay.com , sök Archos 604 Wifi ;)

 

men som sagt, om någon köper en sådan och lyckas få igång xvid format på den får ni gärna rapportera här sedan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ebaya eller sverige, hittat pris för 3600 i sverige. Men som sagt, jag vet inte riktigt om den är lika intressant utan xvid stöd då 99% av ens utbud består av det. Med xvid är den ett måste..

 

tänk på att man får skatta om man handlar via ebay från icke-eu-land.

 

 

Det finns något som heter att man kan be säljaren skriva ''gift'' på paketet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ebaya eller sverige, hittat pris för 3600 i sverige. Men som sagt, jag vet inte riktigt om den är lika intressant utan xvid stöd då 99% av ens utbud består av det. Med xvid är den ett måste..

 

tänk på att man får skatta om man handlar via ebay från icke-eu-land.

 

 

Det finns något som heter att man kan be säljaren skriva ''gift'' på paketet.

 

det hjälper inte längre. det hjälpte iaf inte när jag köpte min dell 3007 i våras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte mycket om de här med att skicka varor från utan för EU, men om någon skickar ett brunt paket, där de bara står en adress på, hur kan man då få betala skatt på de? Finns väl ingen som vet vad de paketet var värt eller vad det innehåller? Man betalar ju i förväg?

 

Avsändaren måste skriva innehåll och värde...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...