Sylwester Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Ingen read. ohansson23 sitter på plats 1 med 1352.00 Hero sitter på plats 3 med 4019.00 misshish sitter på plats 4 med 4537.65 rados789 sitter på plats 5 med 1753.35 Hero satsar s mörken 20.00 rados789 satsar l mörken 10.00 rados789: --, -- Hero : misshish: --, -- Pre-flop: misshish: Lägger mig rados789: Syna 20.00 Hero : Höj 60.00 rados789: Syna 60.00 Flop (Board: ): rados789: Passa Hero : Satsa 90.00 rados789: Syna 90.00 Turn (Board: ): rados789: Passa Hero : Satsa 225.00 rados789: Syna 225.00 River (Board: ): rados789: Passa Hero : All in Citera
psatiw Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Är inte riktigt med på överbettet här? Så jävla stark känns han ju inte liksom? Med 87 hade han säkert slagit om tidigare eller bettat turn tror jag, och det är väl den enda rimliga hand vi kan tänkas få en syn av som vi slår? Gillar linjen, men jag tror det finns mer värde i att betta "normalt" på river här. Citera
andpet Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Som sagt, allin är helt onödigt. Varför inte ett vanligt valuebet? Citera
Sylwester Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Postad 29 November , 2006 Är inte riktigt med på överbettet här? Så jävla stark känns han ju inte liksom? Med 87 hade han säkert slagit om tidigare eller bettat turn tror jag, och det är väl den enda rimliga hand vi kan tänkas få en syn av som vi slår? Gillar linjen, men jag tror det finns mer värde i att betta "normalt" på river här. Frågan är ju lite om det finns mest värde i att pusha river och få syn av typ A9 ibland, samt alla tvåpar. Eller om det är mer lönsamt att beta "normalt" på river och hoppas få syn av ess. Min tanke var väl lite att min linje kan se ganska typisk ut för nån som bara bombar och har gett sig fan på att ta hem potten, och därmed få lite semitiltade calls från Ax. Men det kanske inte var någon vidare idé. Citera
psatiw Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Min tanke var väl lite att min linje kan se ganska typisk ut för nån som bara bombar och har gett sig fan på att ta hem potten, och därmed få lite semitiltade calls från Ax. Men det kanske inte var någon vidare idé. Jag gillar idén, men jag tror gör det lättare för honom att spela river perfekt när vi överbettar på det här sättet än om vi typ 2/3dels-pottar. Tror det är ganska få spelare, ÄVEN om de tror att vi är ute på turne, som orkar syna sig AI för 100BB med A9 givet din linje här. Citera
Sylwester Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Postad 29 November , 2006 Min tanke var väl lite att min linje kan se ganska typisk ut för nån som bara bombar och har gett sig fan på att ta hem potten, och därmed få lite semitiltade calls från Ax. Men det kanske inte var någon vidare idé. Jag gillar idén, men jag tror gör det lättare för honom att spela river perfekt när vi överbettar på det här sättet än om vi typ 2/3dels-pottar. Tror det är ganska få spelare, ÄVEN om de tror att vi är ute på turne, som orkar syna sig AI för 100BB med A9 givet din linje här. Ju mer jag funderar på det desto mer beredd är jag att hålla med. Citera
Recommended Posts