oknytt Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Jag skulle vilja höra Parre detaljerat redogöra för de inte så kända koncepten kring implicita tiltodds. Att behärska detta koncept kan ju ta en spelare till helt nya höjder. Tror många fler än jag skulle uppskatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeage Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Ta gärna med någon gubbe som är en känd tiltare. Det skulle jag vilja höra en diskussion om. Tankar varför, hur, när och avhjälp för att stoppa m.m. Alla pratar om rikedom hit och dit vilket är kul.men att ta upp den mörka sidan skulle vara kul för omväxlings skull. Vem är sveriges svar på Tony G, Mike matusow ?. Maimond... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim G Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Nån lite äldre nästa gång... Typ Geigert. Eller varför inte Peder Månsson, fast det blir i nån annan avdelning av programmet. Edit: Och då menar jag inte att dessa herrar är gamla, bara att de är äldre än 20 Morr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 PEKKA LINDMARK!!! han kan berätta lite mer om sin banbrytande och kontroversiella SYN-spelstil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Morr.... Edit: Och då menar jag inte att dessa herrar är gamla, bara att de är äldre än 20 Här försöker man friskriva sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Jag skulle vilja höra Parre detaljerat redogöra för de inte så kända koncepten kring implicita tiltodds.Vad fan? Det har han ju lärt sig av mig*. * Som jag lärt mig av Tiltboys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Absolut Mikae Thuritz. Sveriges bästa grindare! varför är han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobby Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Om ankisten Stefan Diös talar lika bra och underhållande som han skriver måste han ju vara given. Ser mycket hellre intervjuer med gamla rävar än med unga stjärnskott utan livserfarenhet, och likaså ser jag gärna intervjuer med folk som inte alls är pokerproffs men som ändå kan ha något att berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 *Låt nebbis och Glimne debattera pokerteori inom ämnen där ni vet att dom tycker olika! *Norges inom kort bästa spelare, spelar inte högst men håller sig på 25/50 och som högst 50/100, sjukligt imponerande spelare. Örjan Holt (kom även 3a på nån mellandagsturre på cosmopol i göteborg nyss men det är inom cashgame han totaldödar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts