QoS Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 I denna tar vi allt som rör in och utbetalningar hos 24hPOKER. Enjoy! - QoS Citera
sostlind Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Jag har berättat i nån annan tråd om bug i uttagsavgifterna. Nån kan ju lägga länken här . Hur som helst har vi ordnat den nu. Det tog en knapp dag tack vare vår kille Samel <fanfar>. En pf.nu medlem påpekade denna bug. Tack än en gång. mvh stefan Citera
Micke_E Postad 4 Februari , 2005 Rapport Postad 4 Februari , 2005 Jag har berättat i nån annan tråd om bug i uttagsavgifterna. Nån kan ju lägga länken här . Hur som helst har vi ordnat den nu. Det tog en knapp dag tack vare vår kille Samel <fanfar>. En pf.nu medlem påpekade denna bug. Tack än en gång. mvh stefan Härligt, det var jag som påpekade buggen i ett PM till dig, missade dock att det dök upp i någon tråd. För er som undrar vad det var så räknade systemet fel på gratisutbetalningarna, istället för att man fick en var 30de dag så blev det gratis först när det hade gått 30 dagar sedan senaste utbetalningen, även om man betalade för den utbetalningen. Citera
jot Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Jag har en del pengar på 24h som jag skulle vilja plocka ut. Deposit gjordes via Neteller men nu har jag börjat tröttna på deras avgifter. Beloppen har växt och jag tycker plötsligt avgifterna är kännbara trots att de relativt sett är desamma. Funderade därför på att utnyttja erbjudet om cashout till bankkonta mot avgift för att därefter kunna fortsätta casha ut till bank. Men eftersom jag har lite lösa planer på att av skattemässiga skäl börja spela på Unibet kom jag på att det kanske skulle va möjligt att öppna ett konto där, och då göra min första deposit från bank. Sen föra över mina tillgångar till Unibet-kontot från 24h-kontot, spela vidare på Unibet och så småningom cacha ut till bankkontot. Jag är rätt säker på att detta förfarande inte är nåt som uppskattas men tänkte att det iallafall är värt att kolla upp om det är möjligt? Är det ens möjligt att flytta pengar mellan användare på de olika 24h-skinsen? Citera
gdaily Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Jag är rätt säker på att detta förfarande inte är nåt som uppskattas men tänkte att det iallafall är värt att kolla upp om det är möjligt? Är det ens möjligt att flytta pengar mellan användare på de olika 24h-skinsen? Kan på rak arm svara att det kommer 24h vara ledsna om du gör, från att fått all din rake så får Unibet all din rake... så fungerar de flesta skins i de flesta nätverk, även om det finns undantag (bla annat ett i B2B-nätet) Citera
sostlind Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Jag har en del pengar på 24h som jag skulle vilja plocka ut. Deposit gjordes via Neteller men nu har jag börjat tröttna på deras avgifter. Beloppen har växt och jag tycker plötsligt avgifterna är kännbara trots att de relativt sett är desamma. Funderade därför på att utnyttja erbjudet om cashout till bankkonta mot avgift för att därefter kunna fortsätta casha ut till bank. Men eftersom jag har lite lösa planer på att av skattemässiga skäl börja spela på Unibet kom jag på att det kanske skulle va möjligt att öppna ett konto där, och då göra min första deposit från bank. Sen föra över mina tillgångar till Unibet-kontot från 24h-kontot, spela vidare på Unibet och så småningom cacha ut till bankkontot. Jag är rätt säker på att detta förfarande inte är nåt som uppskattas men tänkte att det iallafall är värt att kolla upp om det är möjligt? Är det ens möjligt att flytta pengar mellan användare på de olika 24h-skinsen? Inte möjligt med transfers till Unibet (de tillåter det inte). Unibet tar dessutom avgifter på insättningar (i varje fall med CC). Vilka avgifter är det du inte står ut med? /s Citera
jot Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Inte möjligt med transfers till Unibet (de tillåter det inte). Unibet tar dessutom avgifter på insättningar (i varje fall med CC). Vilka avgifter är det du inte står ut med? Jag står nog ut, ville väl mest undersöka alternativen. Skulle jag plocka ut pengarna som jag gjort hittills, med Netellers debit card, åker jag på tre växlingsavgifter (om jag fattat rätt) vilket känns rätt onödigt. Kör jag en bank wire från 24 skulle det kosta 4% vilket är bättre. Billigast blir nog att köra tillbaka pengarna till Neteller och sen köra en bank wire därifrån. /Johan Citera
dlinder Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Ska precis prova 24h, och tänkte börja med ca 330€ för att få ut de 100€ i bonus via PF. Finns dock tydligen nån limit på 200€, hur kommer jag runt det här om jag vill ha hela bonusen? Citera
Nusseman Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Ska precis prova 24h, och tänkte börja med ca 330€ för att få ut de 100€ i bonus via PF. Finns dock tydligen nån limit på 200€, hur kommer jag runt det här om jag vill ha hela bonusen? Du mailar supporten eller PM:ar sostlind. Citera
quizz_kid Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 hur lång tid brukar ett CC-uttag ta på ett hum? Citera
sostlind Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 hur lång tid brukar ett CC-uttag ta på ett hum? mellan 2 dar och 3 veckor beroende på hur din bank hanterar ärendet. vi skickar iväg pengarna inom 24 timmar vardagar, oftast ännu snabbare. /s Citera
Rollin Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Har ett litet problem. När det har varit dags att ta ut pengar så har jag fått skicka tillbaka lite till Neteller för att sedan kunna ta ut till mitt bankkonto. Men nu efter jag skickat iväg lite € till Neteller så får jag inte fram alternativet att casha ut till bankkontot. Varför är det så? Citera
ades_va Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Hmm, stämmer det att man kan byta 800VIP mot €10, och hur gör man isåfall? Citera
PeO Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 En fråga. Vad är detta? Det står att det kostar €10.00 i avgift att ta ut pengarna till mitt privata bankkonto trots att det enda jag gjort är återbetalningen (i mitt fall €20.00) till kreditkortet man måste göra. Det kan väl inte räknas som ett uttag, eller? Ett uttag på 30 dagar utan avgift är det väl som gäller. /Peo, fortfarande inte bitter... Citera
Papa Kubo Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Vad är detta? Det står att det kostar €10.00 i avgift att ta ut pengarna till mitt privata bankkonto trots att det enda jag gjort är återbetalningen (i mitt fall €20.00) till kreditkortet man måste göra. Det kan väl inte räknas som ett uttag, eller? Ett uttag på 30 dagar utan avgift är det väl som gäller. Återbetalningen till kortet räknas som ett uttag. Gör nästa uttag inom en timme från kortuttaget så behandlas båda uttagen som ett och blir således gratis. Citera
PeO Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Kubo: "Återbetalningen till kortet räknas som ett uttag. Gör nästa uttag inom en timme från kortuttaget så behandlas båda uttagen som ett och blir således gratis." Fasen också, det har gått över en timme sedan uttaget. Det är inte min dag idag helt enkelt. Bara att bryta ihop och komma igen som en vis(s) skidåkare brukar säga. God kväll. /Peo "Mitt namn e Tony Rickardsson å ja e int bitter....." Citera
sostlind Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Kubo: "Återbetalningen till kortet räknas som ett uttag. Gör nästa uttag inom en timme från kortuttaget så behandlas båda uttagen som ett och blir således gratis." Fasen också, det har gått över en timme sedan uttaget. Det är inte min dag idag helt enkelt. Bara att bryta ihop och komma igen som en vis(s) skidåkare brukar säga. God kväll. /Peo "Mitt namn e Tony Rickardsson å ja e int bitter....." PM:a ditt nick till mig så får du en bonus på €10. /s Citera
Swede Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Vart ligger 24h? Ar det Malta eller Costa Rica? Beskattas uttag fran 24h? Citera
ades_va Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Hmm, stämmer det att man kan byta 800VIP mot €10, och hur gör man isåfall? Bouncar min post då jag vill ta ut lite pengar ikväll Citera
sostlind Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Hmm, stämmer det att man kan byta 800VIP mot €10, och hur gör man isåfall? Bouncar min post då jag vill ta ut lite pengar ikväll Byta och byta... Du kan välja att betala VIP800 isf €10 i avgift om du vill. /s Citera
ades_va Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Byta och byta... Du kan välja att betala VIP800 isf €10 i avgift om du vill./s OK, fast jag har inte gjort nått uttag denna månad, så jag behöver väl inte det? Citera
sostlind Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Byta och byta... Du kan välja att betala VIP800 isf €10 i avgift om du vill./s OK, fast jag har inte gjort nått uttag denna månad, så jag behöver väl inte det? Nä då har du ett gratisuttag. /s Citera
raol Postad 18 Februari , 2005 Rapport Postad 18 Februari , 2005 Nån som vet om man åker på Cash Advance avgiften på 2 % om man sätter in med ett Mastercard kreditkort (har ICA bankens kort)? Citera
pimpout Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 Hur lång tid kan man vänta sej att ett uttag till neteller kan ta, tops? Citera
pimpout Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 Och så är jag också lite intresserad av det här med skatt och 24h...? Är det mer safe att spela på unibet? (där jag spelar nu istället, då just 24h's skin inte funkar på min dator... ) Citera
Recommended Posts