FiskNils Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Jag tänkte ta ut lite pengar från neteller och vill helst inte ta ut direkt från neteller pga skattefrågan. Är det nån som har tips på hur jag bör göra? Hur mycket måste jag omsätta för att få ta ut till bankkonto efter att ha satt in med neteller, vilken site rekommenderas osv? Vill ju helst spela så lite så möjligt innan jag kan göra uttaget till bankkonto. Kan även vara via visa. Uppskattar all hjälp jag kan få! Ligger denna fel så får gärna nån vänlig moderator flytta tråden.. Citera
atopia Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Rekomendation att vänta om det går.. dollarn är ju nästan rekordlåg just nu. dollarn står i 6,87 just nu när jag gör inlägget. Citera
vetgirig Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Jag tänkte ta ut lite pengar från neteller och vill helst inte ta ut direkt från neteller pga skattefrågan. Är det nån som har tips på hur jag bör göra? Hur mycket måste jag omsätta för att få ta ut till bankkonto efter att ha satt in med neteller, [/i] De kör med att du måste ta ut via det sättet du sätter in pengarna. Det går inte och skattefuska. Citera
baller Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Nu säger vi det här för 5000000 miljonte gången. HUR MAN TAR UT PENGARNA HAR INGEN SOM HELST PÅVERKAN PÅ HURUVIDA MAN SKALL BETALA SKATT ELLER INTE. Det är var man tjänar sina pengar som är avgörande och inget annat. Läs skattetrådarna om ni är intresserade av det senaste diskussionerna om skatt... Citera
shombol Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 spelar du inom eu ska det väll inte vara något problem .. Citera
chapman Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Jag antar att du vill "tvätta" dina pengar genom att sätta in dom på en skattefri sajt och därefter ta ut dom till visa/banken därifrån, eller har jag missförstått Citera
Cyntax Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Nu säger vi det här för 5000000 miljonte gången. HUR MAN TAR UT PENGARNA HAR INGEN SOM HELST PÅVERKAN PÅ HURUVIDA MAN SKALL BETALA SKATT ELLER INTE. Det är var man tjänar sina pengar som är avgörande och inget annat. Läs skattetrådarna om ni är intresserade av det senaste diskussionerna om skatt... Jo, men syftet är att han vill finta Skatteverket, inte göra pengarna skattefria. Du måste läsa mellan raderna. Citera
FiskNils Postad 27 November , 2006 Författare Rapport Postad 27 November , 2006 Jag antar att du vill "tvätta" dina pengar genom att sätta in dom på en skattefri sajt och därefter ta ut dom till visa/banken därifrån, eller har jag missförstått Ja det var precis så jag tänkte. Om det nu går att göra så på nåt sätt. Har för mig att jag läst att andra gjort detta, men kan ju också ha drömt detta.. Edit; Kanske lite dumt att ta upp sånt här "fusk". Vet inte om det anses olämpligt. Citera
DrRoland Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Rekomendation att vänta om det går.. dollarn är ju nästan rekordlåg just nu. dollarn står i 6,87 just nu när jag gör inlägget. Jo det är den, men det känns ju inte som att den är på uppåtgående direkt. Den har ju dalat från över 8kr innan 9/11 och Irakkriget och gått stadigt neråt sedan dess. Citera
baller Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Jo, men syftet är att han vill finta Skatteverket, inte göra pengarna skattefria. Du måste läsa mellan raderna. Ja det var precis så jag tänkte. Jaha, förlåt. Då så, då låser vi tråden istället. På det här forumet diskuterar vi inte hur man bäst begår brott eller kriminella handlingar. Citera
Recommended Posts