Largo-Sama Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Fin deisgn på hemsidan, gillade särskilt 72s uppe i hörnet . Jag tror dock att det vore bra om ni kunde pressa ner priserna lite, eftersom det finns aningen bättre erbjudanden. Men å andra sidan har jag ju inte provat era marker. Håller de bättre kvalitet så är de helt klart värda nån extra hundring. Citera
Oscar? Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Mjorich, du kan väl förklara för oss varför vi skall välja er butik framför andra butiker som har betydligt lägre priser och som dessutom ger oss här på PF.nu rabatt. Citera
trio Postad 5 Februari , 2005 Rapport Postad 5 Februari , 2005 1. de markerna är inte fina 2. fyll ut lagret 3. erbjud lite rabbater / rea lite då och då annars bra Citera
Mjorich Postad 14 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2005 Kvaliteten på markerna har enligt alla tillfrågade betraktats som hög, men det är förstås väldigt subjektivt. Om man skulle utnyttja uthämtning har vi helt plötsligt det kanske allra bästa priset, även om vi är medvetna att det finns några som säljer för någon hundralapp mindre. Citera
facme Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Jag håller inte med om att ni skulle ha speciellt billiga priser ifall man utnyttjar uthämtning. Jag vet själv t.ex en site där samma set som ni säljer kostar endast 740 kr om man hämtar ut. Citera
Mjorich Postad 30 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Nytt pris på markerset: 390 kr! Citera
Oscar? Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Nej, det är inte bäst i Sverige. Citera
Recommended Posts