Gå till innehåll

Varför kan man inte föra pengar mellan borden när man multit


lagu2653

Recommended Posts

Man kan väl alltid lägga till mer pengar, utan att behöva lämna bordet. Om du nu inte menar att du vill ta pengar ifrån bord 1 och lägga till bord 2. Detta beteende anses vara felaktigt då du fråntar dina motståndare möjligheten att få tillbaka eventuella förluster som de gjort till dig.

 

Om du kan göra detta genom att lämna bordet och sedan återta din plats så är det "fel" av sajten att tillåta detta, iallafall om du frågar de flesta spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan man inte föra pengar mellan borden när man multitablar? Jag måste alltid sitta ut, lägga till pengar på det bord där jag har för lite och sedan sitta in vid det bord där jag har mer.

 

Du har för lite pengar på siten om du har alla dina pengar ute på bord och inga reserver.

 

^What he said.

 

Om du spelar med alla pengar du har så har du endera för lite pengar eller spelar på en alldeles för hög nivå. Nu använder du ordet "alltid" vilket verkar något konstigt. Har du så lite pengar borde du knappt klara en session. (Ty då borde du endera få mer eller gula direkt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...