Gå till innehåll

Undrar om ni planerat att ändra Handanalys-avd.?


XarsioN

Recommended Posts

När nya forumprogamvaran kommer, vilket skulel skett för en månad sedan, så finns funktionen för detta och då kommer vi troligen göra det

 

Tränger mig på med lite OT här om det går bra. Blir det någon ändring på dagböckerna likaså då? Och blir det vBulletin istället för phpBB? Tyckte jag läste mig till det någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagböckerna kommer delas upp i kategorier. Kom gärna med förslag på hur.

 

Huvudsaklig spelform kanske? NLT, FLT, PLO. Och sen ha hård moderering på att titlarna på varje dagbok innehåller nivå. Typ Namn - NLT100+, Namn - PLO400, etc.

 

Alltså:

 

NLT

Namn - NLT100+

PLO

Namn - PLO400

 

Gestapo-strikt for teh win! (Personligen tappar jag ganska fort intresse för db:ar fulla av typ "spam-aktiva" poster om allt och ingenting, om det inte är det typ uttalade mottot (läs Othello+Shahin t.ex) då jag tycker att det funkar). Enligt samma resonemang förstår jag inte riktigt vitsen med att titeln ska ha nån klatshig slogan som ska ändras var 12e timme.

 

Ett alternativ kanske kan vara att dela upp dem i nån form av "seriositets-faktor", där typ "kända dagböcker" (typ Djens, Beachjohan) och dagböcker som visat sig "funka" (där det görs kontinuerliga uppdateringar och där folk verkar vara intresserade) hamnar i en tråd och de andra i en annan (så slipper man leta 513 poster bakåt i djungeln av såna dagböcker man inte riktigt orkar kolla).

 

En variant på detta skulle kunna vara att man mixade de båda. D.v.s att dela in på spelform, och sen använda sig av KLISTRA-funktionen för dagböcker av kategorin "etablerade".

 

Exempel:

 

NLT

Djens - NLT600, PLOxx (Klistrad)

Beachjohan - NLT1000 (Klistrad)

Nuffe - NL50

...

 

Såja, nu borde varenda 14åring med dagboksdrömmar på forumet hata mig och jag blir besviken om jag inte flameas därefter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...