Tottyville Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Hej, såg förrut en länk på ett annat forum till en video där en kille multitablade sjukt många SNG bord. Tror det var på pokerstars. Sitter och förar med några polare som lirar poker och tänkte visa dem filmen. Men kommer inte ihåg vad den hette, eller vilken sida jag såg den på. HOPPAS verkligen någon av alla härliga pokermänniskor på det här forumet kan hjälpa mig ;D asap please. Vet inte vad killen hette tyvärr. Vet t.e.x. att en svensk gammal WC3 spelare vid namn Nitemare multitablade ganska många bord, har för mig det var 15+. Men jag vill ha en video på någon SJUKT galen snubbe som spelar 25+ helst... Thanks in advance! Citera
Odrike Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Enjoy! http://video.google.com/videoplay?docid=-4637718411371050080&q=pokerstars http://video.google.com/videoplay?docid=8902770502910175629&q=pokerstars Citera
Tottyville Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Postad 24 November , 2006 Måste utnämna ett stort jävla credd till det här aktiva forumet. Jag gillar forum då du når en kunnig publik inom ett visst specifikt område. Men det här forumet är mycket bra på grund av sin aktiva publik! Credds till både publik och skapare/moderator av detta forum! Ett av de mest aktiva på nätet imho. Mvh Citera
Hjulapan Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Haha, blir stressad bara av att se. Men det måste ju vara helt omöjligt att observera sina motståndare, ta rätt beslut etc. Tror jag i alla fall Citera
Gäst Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Haha, blir stressad bara av att se. Men det måste ju vara helt omöjligt att observera sina motståndare, ta rätt beslut etc.Tror jag i alla fall Reads finns ju inte på världskartan. Däremot om man spelat mkt SNG's så sitter de flesta besluten i ryggmärgen och då blir de flesta besluten väldigt basic. Dock tar man såklart sämre beslut om man spelar så där sjukt många bord vilket gör att ens ROI sänks. Dock är ju det enda relevanta $/h och om antalet bord kompenserar en sänkt ROI så är det ju bara att köra på Däremot håller jag med om att det måste bli stressigt. Citera
Meltic Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 ja, tror inte det blir mycket till finlir à la crazybutcool men rolig att glo på var det allt. undra hur mycket ev+ det kan bli egentligen. Citera
Stinkbock Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Ah, Rainkhan BULLDOZER han är före detta starcraft: brood war-spelare från USA! Citera
iremmats Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Man är en sann pokernörd när man letar efter en film där en finnig tonåring lirar 30 bord istället för som alla andra snubbar letar efter filmer med nakna brudar Citera
Stinkbock Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Man är en sann pokernörd när man letar efter en film där en finnig tonåring lirar 30 bord istället för som alla andra snubbar letar efter filmer med nakna brudar Yeah, alla filmer man ska se på nätet bör vara på nakna damer, annars är man nöööörd! Citera
jock1 Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 sa iremmats, The Bachelor...ser ut som du suttit framför datan sen du föddes, no offence,... Citera
Sylwester Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 sa iremmats, The Bachelor...ser ut som du suttit framför datan sen du föddes, no offence,... Vad fan är ditt problem? Citera
okocha Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Han verkar ha haft en mysig downswing precis, sök efter RaiNKhAN på Sharkscope så ser ni själva Citera
Gäst Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Han verkar ha haft en mysig downswing precis, sök efter RaiNKhAN på Sharkscope så ser ni själva Jävligt brutalt faktiskt...Tiltat några $5k HU SNG's? Citera
ampixo Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Tror det var den där killen som åkte fast för att han använda en bot. Syns på vissa ställen i filmen. T.ex när han ställer med en AK på bubblan tror jag. Han ska just klicka push när en annan ruta kommer upp men det pushas ändå. Citera
istinkface Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Han vart stejkad så han förlorade inte sina egna pengar under den där downswingen Citera
iremmats Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 sa iremmats, The Bachelor...ser ut som du suttit framför datan sen du föddes, no offence,... Förlåt att man drar ett skämt liksom... Citera
Emilio Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 sa iremmats, The Bachelor...ser ut som du suttit framför datan sen du föddes, no offence,... LOL, anar man någon typ av bitterhet, där under ytan? Citera
Stinkbock Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 sa iremmats, The Bachelor...ser ut som du suttit framför datan sen du föddes, no offence,... Idiot Tror det var den där killen som åkte fast för att han använda en bot. Syns på vissa ställen i filmen. T.ex när han ställer med en AK på bubblan tror jag. Han ska just klicka push när en annan ruta kommer upp men det pushas ändå. Han är ingen bot och han har inte åkt fast. Citera
Wiznakh Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 sa iremmats, The Bachelor...ser ut som du suttit framför datan sen du föddes, no offence,... Förlåt att man drar ett skämt liksom... Jantelagen, Mats, Jantelagen Citera
eddiemedusa Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Man är en sann pokernörd när man letar efter en film där en finnig tonåring lirar 30 bord istället för som alla andra snubbar letar efter filmer med nakna brudar Så länge man slipper betala för tjejen, så e d väl lugnt Citera
thefman Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Man är en sann pokernörd när man letar efter en film där en finnig tonåring lirar 30 bord istället för som alla andra snubbar letar efter filmer med nakna brudar Så länge det är en tjej, så e d väl lugnt FYP =D Citera
Recommended Posts