Gå till innehåll

Vad välja inom B2B?


-guzz

Recommended Posts

Alla är lika seriösa. B2Bpokernetwork väljer noga vem dom samarbetar med. Välj ett skin som har bra bonus och en fin VIP-shop.

/Cyntax

 

Men vart har alla fina bonusar tagit vägen. Nu för tiden verkar det bara finnas som bäst några små fjuttiga 100-150euros bonusar, bortsätt från bestpoker, 24hpoker och wasapoker. Dessutom hittar jag bara *10 bonusar på sin höjd. Finns det inga lite större bonusar på b2b som är *5 eller *10 utöver bestpoker och 24hpoker här genom forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har dåliga vibbar ifrån bestpoker samt heypoker.

Dålis service och dålig kommunikation mellan spelaren och bolaget.

Jag har haft konto på martinspoker men inte använt de.

Har sett att martinspoker la ner mkt tid och pengar för sina spelare vad gäller satteliter till wsop.

Men skulle vilja ha en kommentar om vilken sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt är väl individuellt och baserats på egna erfarenheter.

 

Jag har spelat för ett par skin och kan säga att bäst service ger väl potraiser och deras livechatt.

 

De "skin" som delar support är ju helt värdelösa när man mailar supporten. Dock känner man ngn som "jobbar" för den sidan så går ju allt mycket snabbare och så kan man få snabba svar. Ex har Hey väl ett par represanter här.

 

Du får helt enkelt prova dig fram och känns det bra så är det bara fortsätta med dem. Jag är personligen nöjd med wasapoker, så jag lirar kvar hos dem.

 

Prova dig fram! Sen kanske du föredrar en viss färg i clienten. Finna att ta där med :).

 

potraiser, martins, 24hpoker, heypoker, wasapoker m.fl. I princip alla har VIP-shoppar och VIP cash back gold etc...

gl i djungeln

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...