Z-Trobe Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Det är återigen dags för mig att åka till Vegas. Denna gång avgår bananbåten i April. Vi är 3-4 st som skall åka och har tänkt boka ETT relativt billigt hotellrum (Circus Circus, Excalibur eller nått liknande). Hur funkar det när man väljer att bo så pass många som 4 st i Ett rum? Ställer dom in extrasängar eller får man lov att sova allihopa i en KingSize ? Någon därute som har erfarenhet inom detta område? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Se till att få ett rum med två queensizesängar. En sådan säng är större än min lägenhet, och rymmer enkelt två pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Se till att få ett rum med två queensizesängar. En sådan säng är större än min lägenhet, och rymmer enkelt två pers. Hur stora är då kingsizesängar ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Z-Trobe Postad 22 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2006 Se till att få ett rum med två queensizesängar. En sådan säng är större än min lägenhet, och rymmer enkelt två pers. Jo dom är rätt stora. Vi bodde 2 st på Excalibur förra året och hade 2 st Queensize. Dom är ju typ som Kingsize (dubbelsängar) här i sverige. Men helst vill man ju ha en egen säng . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Svårt att övertyga randombrudarna att klämma in sig mellan Jennez och gdaily? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Svårt att övertyga randombrudarna att klämma in sig mellan Jennez och gdaily? Vi vill inte ha någon mellan oss. Särskilt inte en brud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 omg pix please! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts